Ja dat meen ik echt ja. Lach er maar om. Ik snap haar posts heel goed en ik gun haar niks anders dan dat mensen haar gewoon op een aardige positieve manier steunen ipv opmerkingen als ja nou komt de aap uit de mouw of ja met 5 kilo minder ga jij je echt niet beter voelen. Daar heeft ze echt niks aan. Ze baalt van wat dingen momenteel op het gebied van lichaam/gewicht in relatie tot hoe ze vroeger was. Ze verdient het toch om gesteund te worden en ze snapt ook heus wel dat gezondheid voorop staat.
Gelukkig kan GG dit wel hebben (gok ik). Maar ik meen het echt. Ik heb echt geprobeerd mee te leven, mezelf in haar te verplaatsten, het voor haar op te nemen enz. Maar ik snap het zelf gewoon niet meer. Ze heeft genoeg posts waarin ik denk, heej ze heeft wel inlevingsvermogen en dan komt er weer iets kinderachtigs uit dat ik haast denk dat het 2 verschillende personen zijn. Maargoed, het zal allemaal wel.
Nee dat denk ik ook niet , gaan inhoudelijk nergens over, maak mezelf 0.0 zorgen om haar en heb ook geen gerichte tips gegeven. Misschien moet ik posten hoeveel ik ben afgevallen of aangeven dat ik een topic over een weegschaal ga maken, of dat ik liever jurkjes naai.
Misschien moet je lekker aan ts zelf overlaten wat ze ervan vindt. En je er gewoon buiten houden. Of haar steunen.
En hiervoor heb ik geen enkele aardige post van jou gezien. Ik sta nog steeds achter wat ik schreef. Er spelen zoveel andere issues bij haar. Ik zeg niet dat ze niet moet gaan afvallen. Maar wel dat afvallen die problemen niet gaat wegnemen of verminderen. Daarbij: afvallen lukt beter als je eerst aardig over jezelf gaat denken. Je moet jezelf de moeite waard vinden voordat je de moeite kan opbrengen om aan jezelf te werken. Combinatie van levenservaring en veel lezen en uitzoeken over het onderwerp. Sidenote: ik heb het even uitgerekend voor je. Met 57 kilo en 1.70 hen je een bmi van 19,7. Dat is ondergewicht. Ik raad je dus af om verder af te vallen. Sterker.