Dames, Ik ben wel benieuwd in welke week jullie zijn bevallen. Want ik vraag me af, wat nou vaak gebeurd overtijd of toch voor die 40 weken. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Van mijn zoontje beviel ik precies op de 42weken! Die middag had ik een afspraak staan om hem "te laten halen". S'ochtends om 05:23 is hij dan toch nog lekker thuis geboren Hmm, ze zeiden al bij week 36 hij komt eraan hij komt eraan trouwens :S Maar ja,.. Liefs, Savannah
He Maryam 27 Ik kan het niet vergelijken met een andere bevalling. Maar ik kan wel zeggen dat het pittig was. Heeft 2 dg geduurd waarvan 16uur en 30 min weeën. Op het laatst had ik het gevoel of mijn buik ontplofte sommige weeën duurde een kwartier dan een minuut niks en dan kwam er weer 1 ik was helemaal kapot na 14 uur morfine gekregen want ik mag geen ruggeprik. Lekker 1,5 uur out gelegen heerlijk en toen kwam het op gang. EEn weeën storm van een uur en gelukkig maar 25 min persen. Dus redelijk pittig maar ja wat ik al zei ik kan het niet vergelijken met een gewone bevalling.
van mijn eerste met 42+1, gelukkig nog net uit zichzelf gekomen. Deze beeb heeft er ook nog niet echt zin in, morgen weer controle en ga me dan laten doorsturen naar het ziekenhuis voor inleiden. had 2 weken geleden al gemogen ivm bekkenklachten en dat andere wurmpje hier thuis wat lekker rondwandeld.
Maryam, 1 dag voor de bevalling deden ze bij mij alleen "even" inwendig opwekken, fijn was het niet, maar pijnlijk ook echt niet. Het heeft wel geholpen, gelukkig, want ik wilde absoluut niet naar het ziekenhuis! Krumpie succes wijffie!!!! Liefs, Savannah
Gelukkig maar! en niet ingeleid te worden. Heb daar echt nare verhalen over gehoord. Ik ga wel proberen om zo vroeg mogelijk te gaan strippen, dat ik mijn vk zover krijg
Ik ben met 39+4 weken gestript wegens zwangerschapsvergiftiging en met 39+5 is hij geboren. Maar ik denk als dat het niet zo was gegaan hij ook niet veel later was gekomen, ik had blijkbaar al 1 cm toen ik gestript werd. Wie weet was hij dan wel op de uitgerekende datum gekomen
Ik ben met 37 weken en 3 dagen bevallen, maar ook ingeleid. Ik had namelijk met 36 weken al gebroken vliezen en hebben het nog even kunnen rekken. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan.....