ik heb vanmorgen een test gedaan en je zag na een minuut of 8 een dun streepje en hij werd steeds duidelijker, maar is erg dun. ik heb 1 dag voor nod wat bruin bloed verloren en de dag erna was het weg. dat is toch niet echt ongi? de foto staat in mijn album. kan ik zwanger zijn ook al is die streep erg dun? maar wel duidelijk. P.S. wij zijn al 13 maand bezig voor een kleine. liefs sandra.
hoi Sandra, je zou de bijsluiter van je test moeten lezen, maar meestal staat er dat je binnen een minuut resultaat moet hebben. Ik zou nog een test doen en dan binnen de gestelde tijd aflezen. Als je niet zwanger blijkt te zijn kom je in aanmerking voor extra onderzoek als je dat zou willen, je kunt dan met de huisarts een afspraak maken. Er komt overigens niet vaak wat uit hoor, meestal ben je alsnog gewoon binnen 2 jaar zwanger, bij de 1 gaat het sneller dan bij de ander. Mirjam
bedankt voor uw reactie. in de bijsluiter staat dat je binnen 10 minuten moet kijken. ik had een berichtje gestuurd naar mijn apotheek met een foto en kreeg deze reactie terug: Ik heb uw foto bekeken en moet zeggen dat ik dit ook een erg onduidelijke uitslag vind. Er zou een duidelijke plus moeten ontstaan bij zwangerschap en het lijntje dat op uw foto te zien is, is inderdaad erg smal. Clearblue zegt in de folder dat er een duidelijke lijn moet ontstaan, die is in uw foto wel te zien. Het lijkt er dus inderdaad op dat u zwanger bent. Om er zeker van te zijn, wil ik u aanraden om nog een keer een test uit te voeren. Als deze hetzelfde resultaat geeft, dan kunt is het vrij zeker dat u zwanger bent. ik ga vrijdagmorgen wel weer een test doen van de apotheek. ik heb een normale cyclus van 27 of 28 dagen. en ben 1 keer een week overtijd geweest en teste wel positief, maar dat eindigde in een miskraam. ik weet dat ik dus zwanger kan raken. en ik ga denk binnenkort wel even bij de huisarts langs. de symptomen die ik heb zijn ik heb pijnlijke borsten en kramp in mijn buik (veel rechtsonderin) hoge temperatuur (37,5 en is toen ik die bruine bloed had 1 dag niet omlaag gegaan). erg moe (kan de hele dag wel slapen)hoofdpijn. pijn in mijn onderrug. veel witte/creme afscheiding. slecht in slaap komen, maar als ik eenmaal slaap dan kom ik moeilijk mijn bed uit. en dat heb ik al een paar week. liefs sandra.
hoi Sandra! het lijkt er wel op dat je zwanger bent, ik zou inderdaad nog eens testen, misschien een ander merk test. Maar als je verder bent in de zwangerschap heb je ook meer zwangerschapshormoon en zou de test duidelijker en eerder positief zijn. Succes en laat je even de uitslag weten? Mirjam