Hallo, Binnenkort wil ik een afspraak bij de pedicure maken om eksterogen en eeltplekken onder op m'n voeten te laten behandelen. Maar.... nu is het zulk mooi weer. Ik wil m'n slippers aan en ik heb zo'n zin om m'n teennagels weer een mooi kleurtje te geven. Moet ik dan straks als ik naar de pedicure ga die nagellak er weer af halen? Of kan ik die dan gewoon laten zitten? Groetjes, Hanna
Ik ben zelf pedicure geweest en mijn ervaring is dat ik het heel prettig vond als de nagellak er al af was, zodat ik gelijk met de behandeling kon starten. Als de nagellak er goed of dik op zit ben je toch al snel 5 a 10 minuten bezig met het er eerst afhalen alvorens je kan beginnen met de behandeling en dat vond ik best vervelend. Na de behandeling lakte ik wel altijd de nagels indien gewenst .
Oké, bedankt voor je reactie! Dusss.... dat wordt nu nagels lakken en dan binnenkort er zelf maar weer afhalen!
Ik ga om de 6 weken naar de pedicure en ze lakt ze ook altijd mooi voor me. Dit blijft net zo lang zitten tot ik weer naar haar toe ga eigenlijk 😊 ziet ze dat het er nog steeds mooi op zit en eer heeft van d'r werk. Ze heeft nooit gezegd dat ik het voor de behandeling eraf moest halen eigenlijk...
Ik haal het er zelf altijd af voordat ik naar de pedicure ga. Ze heeft ook door laten schemeren dat ze dat wel prettig vond! Misschien gewoon eens vragen zodra je de afspraak maakt?
Altijd laten zitten hier, is gewoon bij de behandeling inbegrepen om de oude nagellak eraf te halen en na de behandelng opnieuw te lakken.
Als mensen met nagellak op kwamen haalde ik het er uiteraard ook vanaf en zei er verder niks van en lakte aan het eind van de behandeling evengoed opnieuw de nagels. Het punt bij mij was alleen dat je met die nagellak eraf halen toch al snel 5 a 10 minuten bezig bent. Ik werkte in een schoonheidssalon en voor een behandeling stond 45 minuten. Dus het is dan zonde van de tijd als je eerst een paar minuten met nagellak bezig bent. Soms moest ik de massage aan het eind dan maar een heeeeel stuk korter maken om niet in de knoei te komen met mijn tijdschema...of toch een ander onderdeel iets korten.....maar mijn ''probleem'' is dat ik een perfectionist ben, dus wilde de hele behandeling afmaken zo die bedoeld is, maarja de tijd...... En sommige had je de nagellak er zo af maar soms zat het er felrood drie dikke lagen op, ja daar ben je wel even mee bezig. Dus voor mij was het heel erg fijn als ik gelijk met de behandeling kon beginnen zodat ik meer tijd had voor de echte behandeling.....
Ik ben zelf pedicure geweest en was altijd blij als mensen het er zelf af hadden gehaald, anders moest ik het er alsnog afhalen. Ik lakte ze niet opnieuw, want ik richtte me op meer op de medische en verzorgende kant, dan de esthetische.