Helaas heb ik ons kleine wondertje verloren!!!!

Discussion in 'Miskraam' started by HaNa540, Apr 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb een miskraam gehad/krijg,
    Ik weet niet of het er al uit is.
    Ik heb heel erg gevloeid maar veder niets gezien van stukjes ofzo.
    Ik ben heel erg verdrietig want dit kleine mini mensje was zo ontzettend welkom geweest!
    Me schoonmoeder zei dat ik er geen drama van moest maken en bezien als een normale menstruatie omdat het pas 5 weken was!
    Maar dat kan ik niet, dat voeld als verraad!
    Ik heb het gevoel alsof ik iets kwijt ben en dat doet enorm veel pijn!
    Het was nog maar zo pril maar ik hield er echt al van!!
    Iedereen die dit ook meemaakt heel veel sterkte!
    Alle zwangeen mama's veel geluk en ik hoop voor jullie allemaal een voorspeodige zwangerschap en een gezond kindje!
    Liefs mamavand

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Wat erg voor je, meis! Heel veel sterkte! Ook al was het nog maar pril, ik vind niet dat iemand het zomaar mag afdoen als 'doe maar alsof het een gewone menstruatie is'. Het voelt heel anders. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd.

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

He jade,
    bednakt voor je lieve bericht!
    Ik ben het vanmiddag verloren het was nog best groot voor die 5 weken.
    Ik voelde het gewoon uit mij glijden, heb het nog vast gehad!
    Het doet me zo veel pijn!!
    ik ga even rusten, thanx voor je bericht
    liefs mamavand

4. lien123

lien123 Niet meer actief

He meid,
    Heel veel sterkte hoor. Het maakt echt niet uit hoe klein het was, het is heel begrijpelijk dat je daar verdriet om hebt!

Ik wens je veel sterkte meid!

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Heel veel sterkte! En tuurlijk is het verdrietig.
    5 weken is misschien nog heel erg pril maar dat neemt niet weg dat de wens op een kindje er minder op is. Zodra je een posi test in handen hebt ga je toch dromen over dit kindje dat in x maand geboren wordt. En op het moment dat het dan mis gaat.... Heel verdrietig.

Dus verdrietig zijn mag, absoluut!

x Kweenie

6. totallyinlove

totallyinlove Niet meer actief

heel veel sterkte meid.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik vind het een enorm ongevoelige reactie van je schoonmoeder. Maar misschien heeft ze het zo verwoord omdat ze het toch ook wel erg vond. Hoewel ik wel vaker hoor dat sommige mensen een prille zwangerschap nog niet beschouwen als iets levends, als een kindje. Het blijft voor sommige mensen moeilijk om op zoiets te reageren, denk ik.

Ik ben er daar geen van, dus ik wil je heel veel sterkte wensen.

8. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meid wat verdrietig.

Begrijp heel goed hoe je je voelt. Eerst ben je zo blij op de wolken en het volgende moment zie je je dromen uiteenspatten. Dat is ontzettend cru.

Je sm heeft het mis hoor. Natuurlijk mag je hier verdrietig over zijn.

*dikke knuf*

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

bedankt voor jullie lieve reacties
    ik denk dat de klap nu nog komt vanmorgen werd ik in tranen wakker en dact het is weg ik heb niets meer in me buik!!!
    Dus ik denk dat het besef dat het echt weg is nu pas komt!
    bedankt voor jullie berichtjes liefs mamavand

10. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Heel veel sterkte, ook al was het nog erg klein en pril, dan nog is het wel verdrietig....

Maar je zegt dat je veel gevloeid hebt, waren dit meerdere dagen? Niet om je valse hoop te geven, maar bij mijn jongste heb ik rond 8 weken een hevige bloeding gehad waarvan ik ook echt dacht dat het over zou zijn, kon me niet voorstellen dat er na zo'n bloeding nog een vruchtje zou zitten. Toch had ik 2 dagen later een echo waarop een kloppend hartje te zien was....Wie weet waren het er twee, duidelijk is dit nooit geworden, maar er kruipt hier nu wel een kleine frummel van 10 maanden rond!

Dus hou nog even in de gaten wat je lijf gaat doen, zet het wel/niet door??

Knuf Pink

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

May 16, 2009
    3,210
    1,267
    113
    Centrum België
    Ach mamavand, helaas was je voorgevoel juist :(

Heel veel sterkte gewenst - en hoe kort of lang de zwangerschap was doet er niet toe, het was jullie kindje...

knuf!

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@lifepink ik heb gevloeid het volgende.
    Afgelopen zondag wat roze slijm verlies maandag helder rood bloed en dinsdag heb ik echt een flinke stolsel verloren.
    En vervolgens zijn we nu woensdag en heb ik over de hele dag maar zoveel gevloeid als een 2 euro munt!!
    Dus ik vind het vreemd dat het zo snel afneemt tot bijna niets.
    Ik heb gister zwangerschapstest gedaan en die was negatief!!

13. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    Ik wens je veel sterkte, ook al is het pril dat maakt het niet minder erg!

14. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    lieve mamavand
    ik vind de opmerking van je schoonmoeder ontzettend hard!!! en zeker niet terecht !
    het is erg verdrietig en pijnlijk wat je meemaakt en wens je veel sterkte!!

ik zelf ben gister ongi geworden en heb gister ook meteen flink stolsel verloren! (vreemd iets eigenlijk) en schat dat ik mn vmk bij 4wk en 3dagen heb gehad! en ook wij waren er erg verdrietig onder! vooral mijn man! (we zijn al 3jr bezig en dit was onze 3e terugplaatsing! ivf) zo gelukkig en ineens zo verdrietig!!) en ik heb t mijn schoonmoeder dus ook nog niet verteld ,..omdat we ongetwijfeld dezelfde reactie zullen krijgen en die kunnen we op dit moment gewoon niet gebruiken!

sterkte meid!!!!!

15. zwendel

zwendel Niet meer actief

hoi mamavand,

ik heb hetzelfde meegemaakt ik heb een miskraam gehad op 21 april, was 'smiddags nog bij de vk geweest voor een intake en 'savonds hevig bloedverlies. na 3 uur bloedverlies ben ik het vruchtje verloren en wij waren er kapot van. Volgende dag bij de vk geweest om een echo te laten maken (ik wilde niet het gehele paasweekend in onzekerheid blijven) en idd baarmoedermond stond wagenwijd open en alles was weg :( erg drukke paasdagen geweest en nu heb ik echt de klap gekregen, huilbuien e.d.

wens je heel veel sterkte toe en hoop voor jou dat een volgende zwangerschap wel goed verloopt.

16. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meis,

Wat erg!
    Hoe gaat het nu met je?
    Ik heb zelf ook net mn (ons) kindje verloren en sommige mensen weten echt niet wat ze moeten zeggen.
    Probeer er niet naar te luisteren.. ze weten niet wat ze met de situatie aan moeten en zeggen maar iets.. soms zonder na te denken en sommige omdat ze je willen opbeuren, alleen daar heb je nu niet echt de behoefte aan om te horen.
    Veel sterkte!
    En ik hoop dat je snel opnieuw een positieve test in je handen mag houden!

Liefs

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

het gaat de betere kant op.
    Ik moer morgen alleen naar de gyn en daar he ik wel moeite mee.
    Het voelt heel dubbel, anders was ik het hartje gaan luisteren en een echo gehad om ond wondertje te bekijken nu ga ik kijken of alles weg is. en dat doet pijn maar verder gaat het goed.
    En ik heb een goed voorgevoel dat ik snel weer zwanger ben en dat dan alles goed zal gaan!
    Liefs mamavand

18. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    heel veel sterkte meis, het is heel verdrietig en vooral oneerlijk.
    en de opmerking van je sm pff mijn haren staan recht overeind.

maar helaas ken ik het mijn sm maakt dezelfde soort opmerkingen.
    hier nu ook in afwachting (denk ik) zie topic help....nu weet ik het helemaal niet meer.

heel veel sterkte en denk aanjezelf en neem vooral de tijd die je er voor nodig hebt!!!!!

dikke knuffel

Share This Page