wij krijgen op de dag dat we gaan altijd al de nieuwe datum door, kunnen we meteen aangeven of we dan wel of niet kunnen en kun je indien het niet past gelijk een andere datum afspreken. Ook de tijd kun je vaak nog kiezen. Bij ons zijn er ook nog redelijk vaak 'gaatjes', dus dat ze bellen als je onverhoopt toch hebt moeten afzeggen en er dan iemand anders uitvalt op een dag dat jij wel kan!
Dat is hier dus ook zo, maar we krijgen dus regelmatig een maand voor die geprikte datum een brief dat deze toch wordt verzet. En dan bellen ze dus niet op om te vragen wanneer we kunnen, maar ze prikken zelf een nieuwe datum. En dus meestal op een dag waarop we helemaal niet kunnen. Heel irritant!
Mijn zoontje werd uitgenodigd door het nieuwe CB op de uitgerekende datum van zijn zusje! Maar goed, ouders en /of begeleiders waren alleen maar welkom om met het kind mee te gaan... Ik heb ze maar even gebeld en uitgelegd dat mijn zoontje best zelf had willen bellen om vertellen dat het misschien wat veel gevraagd is van een 2 jarige om alleen naar het CB te komen. Hij had zijn mama wel willen vragen maar die was wel even heel druk met andere dingen.. Of we even een andere afspraak konden maken bij voorkeur tegelijkertijd met z'n zusje!
Ooo, daar heb ik zo'n hekel aan.. Van die instanties die een 'afspraak' voor je bepalen! Een afspraak komt van twee kanten!
hier prikken ze ook maar een datum en gaan ze maar van uit dat je kunt. we zaten altijd op de vrijdag (mijn vrije dag) en nu opeens op de woensdag, kan dan niet omdat we beide werken die dag. Zijn ze pissig dat je dan niet vrij neemt
Hier is het ook al zo moeilijk om een afspraak te maken/verzetten. Ze zijn alleen open op maandag en woensdag en dat zijn nou net de enige twee dagen dat man en ik allebei werken. Ik moet er dus ook altijd vrij voor nemen. En voor de laatste afspraken bij de oudste krijg je hier ook gewoon een datum door. Die viel tot nu toe op de een of andere manier steeds in een vakantie, dus moest ik ook steeds verzetten.