Dames, ik ben het moe. Ik ga naar de gyn. Ik wil laten nazien als alles nog OK is. Mijn lijf doet zo raar... Nog even kort een situatieschets... 9 maart heb ik mijn laaste duidelijke maanstonden gehad. 23 maart, dus twee weken later, heb ik een bloeding gehad (één dag vers bloed en de rest van de week was bruinverlies) Dit zou dus mijn maanstonden kunnen geweest zijn met een belachelijk korte cyclus. Zou... want ik weet het niet... Het weekend van de 18de april heb ik (denk ik) vruchtbaar slijm gehad... maar wederom die onzekerheid.... want ik hou me daar normaal niet mee bezig en heb daar nooit eerder op gelet. Dus heel veel als-en en maar-en. Hoe dan ook mijn lijf ligt helemaal overhoop... Ik hoop dat de gyn mij toch al de bevestiging kan geven dat alles nog OK is daar vanbinnen. 13 mei mag ik gaan. En intussen zijn we verschillende keren op babybezoek mogen gaan én heb ik nog twee dames proficiat mogen wensen in mijn omgeving. Ik ben blij voor hun, maar het steekt... Bedankt voor het lezen... Liefs
Sterkte meid! Kan me voorstellen dat je ff zat hab van je lijf. Ik hoop dat de gyn je wat zekerheid kan geven. Knuf Sookie