effe zeuren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leanne, 1 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik keek net op de NOD lijst. Het klinkt misschien raar maar is sta eindelijk weer in het midden, richting de bovenkant. Een cyclus van 38 dagen is gewoon lang wachten.
    Was van de week bij de HA, die kennen wij prive ook goed. Hij had mij drie maanden gelden ook al foliumzuur voorgeschreven. En hoewel ik pas in de derde cyclus zit moest ik, als het niet raak is ,in ieder geval bij de volgende cyclus gaan temperaturen, kon hij snel zien of ik "het wel doe" :)

    hoewel het allemaal positief is en ik blij ben dat hij zo behulpzaam is, (ik lees ook wel een andere verhalen) ben ik toch blij dat ik het de komende twee weken heel druk heb want ik ben het wachten al weer een beetje zat...... :(

    Maar ja dat gevoel kennen jullie vast ook allemaal. ;)

    Nou dat wou ik gewoon even kwijt, effe zeuren!!!!

    Heeft iemand anders ook nog wat te zeuren.......

    Leanne
     
  2. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi leanne,

    nou heb niet echt zoveel te zeuren, maar het wachten op iets wat je heel graag wilt vergt (ook bij mij), erg veel geduld.

    dan toch een beetje zeuren, zeker omdat ik zwanger ben geweest kan ik bijna niet wachten tot ik weer zwanger ben.

    ik hoop dat het bij jullie snel raak is (hoop ik voor mezelf natuurlijk ook hoor) enne wel erg fijn dat jullie je ha ook persoonlijk kennen en dat hij jullie dus goed begeleid.

    gr saskia
     
  3. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Nou we moeten nog ongeveer evenlang wachten!!! ik hoop voor jou ook dat het snel weer raak is!!!

    leanne
     
  4. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Mijn gemidd cyclus was 37 dagen. Ik had uitschieters naar 64 dagen!
    Maar schrijft jouw arts foliumzuurtabletten voor????
    Die moet je toch gewoon zelf betalen en kopen Leanne?
     
  5. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    Volgens mij ook ja. in ieder geval bij ons wel...
    liefs,
     
  6. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Als je foliumzuur koopt bij bijvoorbeeld de ETOS kost een doosje voor 90 dagen 11,-
    Als je bij de huisarts een recept vraagt en de tabletten bij de apotheek haalt krijg ik 90% van de recept aanvraag vergoed en volgens mij ook van de tabletten. dan kosten de tabletten uiteindelijk ongeveer de helft vergeleken met de winkel. Dit kan ook liggen aan mijn verzekering, die vergoed nogal veel. Je zou het eens moeten opzoeken en verglijken met wat je bij de drogist betaald.

    Leanne
     
  7. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb ook zelf foliumzuur gekocht bij de etos. sta ik daar als groetje naar al die potje te kijken. allemaal verschillende en van de 2,99 tot wel 15 euro, ik zo'n vrouwtje aangeschoten. wat is wat en wat is het verschil. volgens haar geen verschil dus heb ik het etos merk genomen inhoud 150 tab. voor 2,99. ik wist het niet dat je daarvoor bij je huis arts terecht kon gaan. misschien de volgende keer maar kan nu de eerst komende tijd wel ff vooruit denk ik zo.

    dikke knuf tweety
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Bij de huisarts kun je alleen foliuwzuur kopen, zonder andere fitamines erin bedoel ik.
    Ik had moeite met die multyvitaminen te slikken, ik krijg die echt niet weg.
    Dus hen ik aan de huisarts gevraagt of ze geen kleinere hebben, nou toen kreeg ik dus tabletjes met alleen foliumzuur.
    Die kreeg ik wel weg.
    Het is maar net wat je makkelijker vind denk ik.

    groetjes
     
  9. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    ik gebruik nu ook andere dan van de huisarts hoor. Die van de Kruidvat, vitaal zwanger, zitten ook nog andere vitamine in. En met de koude dagen in aantocht net zo handig....

    Leanne
     
  10. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

    ik gebruik van solgar, nutrients for pregnancy.
    dit is een multi vit. spec. voor vrouwen die zwanger willen worden en zwanger zijn. hier zitten geen extra chem. troepjes in en er zit ook mangaan in dit zorgt ervoor dat je lichaam de vit. b beter op kan nemen.

    gr saskia
     
  11. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik slik foliumzuurtabletten en biergisttabletten. Dit om je bloed te reinigen. (helpt ook goed tegen puistjes)
     
  12. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik slik gravitamon!!
     
  13. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mijn apotheek raadde ook de Solgar Multivitamine aan. Dit is een natuurlijke vitamine die beter in het lichaam wordt opgenomen.


    Ik slik het maar braaf (en graag!).

    Pim
     
  14. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik slik foliumzuur, eigen merk van de drogist.

    En ja Leanne, 38 dagen is lang. Ik had vorige keer ook 38 dagen en hou er rekening mee dat dat deze keer ook weer zo kan zijn.
     
  15. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi leanne,

    nou kunnen we samen duimen en handjes vast houden :) :)

    ik had vandaag ff een emotioneel dagje i.v.m. missed abortion. maar het gaat nu wel weer.

    thnx voor je leuke berichtje

    gr. saskia
     
  16. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    JA, steun bij elkaar. Ik ben vandaag echt onwijs uit mijn hum. Af en toe ken ik mezelf niet meer :(

    Nog effe geduld!!! Ikke duim voor jou!

    Leanne
     

Deel Deze Pagina