Ik heb sinds vanmiddag steken in/achter me schaambot en af en toe een scherpe steek in mijn lies wat zou dit kunnen zijn? afgelopen dinsdag had ik witte afscheiding in mijn onderbroek zitten. eisprong? innesteling? naderende menstruatie? ik verwacht eigenlijk mijn menstruatie de 2de maar misschien eerder of later? herkent iemand de symptomen?
Hoi Miss DS Ik heb sinds vrijdag avond ook van die steken en vooral in mijn linkerlies. Ik had vorig weekend mijn eisprong had ovutest gedaan. En gister ook witte afscheiding. Het kan innesteling zijn, maar het kan ook je eisprong zijn. Ik had de dag voor me eisprong namelijk ook diezelfde steken in me lies en schaambot. Ik moet 31 maart ongi worden. Dus laten we hopen dat we dat niet worden en dat die steken innesteling betekenen. Heb jij dit al eerder gehad? Ik namelijk niet voel die steken nu voor het eerst.
ik denk zelf van mij een eisprong, maar heb geen ovutesten gedaan. Denk als ik deze maand menstruatie krijg, ik ze wel ga gebruiken...weet namelijk echt niet wanneer ik ovuleer. Heb vandaag lichte vorm van menstruatiepijn...echt een gevoel in mijn rug die ik met een menstruatie ook heb, maar mijn menstruatie zal eigenlijk begin april moeten komen. innesteling zou kunnen, het is dus afwachten. ik heb deze steken nog niet gehad...maar ik heb weleens steekjes in mijn borsten gehad...nu heb ik dat niet sinds wanneer ben je bezig voor een kindje?
Ik heb 2 januari mijn laatste pil ingenomen. en ook gewoon eerst zo geprobeerd maar ik had net als jij werkelijk geen idee wanneer ik ovuleerde en of ik wel ovuleerde. ( ben in het verleden met mijn ex 6 maanden bezig geweest zonder resultaat) Dus ben 9 maart begonnen met ovutesten van sensitest, en had zat 16 maart een tweede licht roze streepje en zondag 2 donkere strepen en maandag weer een 2e lichtroze streepje. Dus heb wel duidelijk een LH piek gehad, en het weekend dan ook geklust dus hoop dat het effect heeft gehad. Ik ben erg tevreden over de ovutesten want ik dacht namelijk dat mij eisprong eerder was maar met die testen bleek die toch later te zijn.
Hoi Dames. Die steken heb ik ook al een aantal keer gehad deze cyclus.. vanmorgen werd ik gewoon wakker van de pijn in me bm een hele hevige steken en krampen net of het samen trok.. Mag ik jullie een tip geven.. Aangezien jullie nu al met ovus beginnen zou ik ze bestellen bij zwanger en kids... de dipsticks.. SUPER handig en SUPER goedkoop! Succes!!
Bedankt voor de tip. Ik had nu een pack gekocht bij sensitest 24 ovulatietesten 3 zwangerschapstesten en een ovulatieschijf voor 23,99 ongeveer.
Dan is t een duur geintje elke x zou zeggen kijk ff op zwangerenkids.nl zijn een stuk goedkoper Graag gedaan
ok thanks voor de tip. Vandaag nog steeds pijn in me schaambot maar ook erge last van zure oprispingen. Rugpijn is verdwenen.
Zuur heb ik ook sinds 2 dagen vooral in de avond en ochtend.. maarja weer ff afwachten nog een paardagen
heb ergens gelezen dat zure oprispingen/misselijkheid ook rond de eisprong kan plaatsvinden. het is afwachten nu wanneer zijn jullie NOD? de mijne 2 april