Ik kom steeds op een andere dag, wordt niet goed van mijzelf. Graag even een meetelling. De eerste dag van mijn laatste pil ongi was op 5-12, 4-01 was de eerste dag van de eerste natuurlijke ongi. Dus dat is 28 dag toch? Dat zou dan inhouden dat zaterdag mijn nod zou moeten zijn dan toch? Thanks
De calculator heb ik ook gebruikt, maar ik kom er al niet helemaal goed uit of mijn cyclus nu 28 of 29 dagen zijn. ( ben soms erg blond)
Ik zou 29 dagen aanhouden (om teleurstellingen te voorkomen), in de calculator geeft ie het volgende aan (uitgaande van ongi 04 jan.): Resultaten: 04/01/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 16/01/07 Een beetje vruchtbaar 17/01/07 Vruchtbaar 18/01/07 Erg vruchtbaar 19/01/07 Eisprong 24/01/07 Innesteldag 02/02/07 Vanaf hier kun je testen
Hé hoi, ik kwam met 28 dagen ook uit op NOD vandaag... Dus misschien net als Fem al zegt, even een dagje langer aanhouden en eventueel morgen testen? Succes meid! Liefs Chris
Thanks allemaal, testen doe ik pas als het drie of vier dagen later is. Ik weet nog niet hoe mijn biologische cyclus precies werkt en ik zou het zonde geld vinden als ik een test voor niets doe.... Dank jullie wel voor het helpen mee tellen.
OK en dan nu de wissel truck ik word niet goe van mijzelf. Volgens mij kan ik nie meer tellen. Ik zie net dat het vandaag door is gebroken. Dus van 4 januari naar nu is dan een cyclus van 28 toch?
Nou ja jammer, hmmm eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht. Het is de eerste echt ronde dus.... Ik zag dat jij ook weer een ronde verder bent helaas...