als je overtijd bent, niet ongesteld bent geweest maar ook niet zwanger? Of gaat je temp. dan wel rond de 14 dagen omlaag? Of begrijp ik het verkeerd? Je blijft toch niet ( bij onregelmatige ongesteldheid) in je hogere temperaturen hangen of wel? Hmm beetje warrig, maar ik hoop dat jullie het snappen
als je ongi word gaat bij mij tenminste me temp omlaag dan weet ik dat de volgende dag feest is. stel dat je zwanger zou zijn blijft volgens mij je temp hoog
Je temp gaat omlaag vlak voor, op de dag van of tijdens je menstruatie. Geen van voorgaande momenten hoeft dus per definitie op dpo 14 te vallen.
Nou ik bedoelde dus meer dat als je dus onregelmatig ongesteld bent ( zoals ik was/ ben) 14 dpo zou ik kunnen testen, maar wat als mijn lijf nog geen zin heeft om ongesteld te worden ( en dus ook niet zwanger ben) Stel dat ik pas in maart weer ongesteld wordt, blijft dan tot die tijd je temp. zo hoog?
Ja.. maar bij een onregelmatige cyclus meestal is de periode voor je ei langer en niet je periode na je ei.. dus al die is geweest dan kan je echt tussen 10 en 16 dagen erna je ongestelheid verwachten
Aah okee op die manier! Ik zou al zeggen jeetje dan mag je je echt rot kopen aan die testen Mijn ei is zeker geweest, dus moet mijn ongesteldheid dus ook gewoon komen. En hoe verklaar je dan bv dat mensen 20 dagen of langer overtijd zijn maar geen posi-test hebben gehad? Bedankt voor de opheldering!
Dan is misschien toch ei niet geweest op de dag dat ze denken.. door andere oorzaken kan je menstruatie ook weg blijven. maar als je standaard langer dan 16 dagen hebt na je ei, is er iets niet goed. groetjes
Ok dankjewel! 6 feb. moet ik naar de gyn voor uitslagen, als mijn ongesteldheid er nog niet is en ook geen positest, kan ze misschien gelijk zien wat er mis is dan? Niet dat ik daar vanuit ga hoor, maar ik ben dus wel blij dat ik dinsdag dus naar de gyn mag.
ik weet niet of ze dat gelijk kan zien. ligt eraan wat voor testen ze allemaal gedaan heeft natuurlijk. groetjes