Hoi lieve nub-experts, Onlangs heb ik hier al een fotootje gepost van ons eerste kindje om te zien of jullie het geslachtje konden raden en iedereen gokte juist. Vandaag een prachtige echo gehad van ons tweede kindje op 12w1d. Hieronder enkele fotootjes. Kunnen jullie er iets uit opmaken? Ik niet direct hoor. Ik zie precies niet eens een nub...
Nee, helaas niet, zucht... Enkel foto's van de zijkant gezien. Afwachten dan maar! Oh en ik was nog zo benieuwd naar jullie verdict
Ziezo, hier vind je nog enkele andere fotootjes van ons kleintje. Je weet nooit dat je er iets uit kan opmaken Heel erg lief van je trouwens dat je wilt kijken!
Hoi meid, Leuk dat je nog eens een kijkje neemt. Op welke foto kan je iets zien dan? En het zijn inderdaad losse foto's. M'n gyn is van de oude stempel en neemt niets op video op. Op 06/04 krijg ik normaal de geslachtsbepaling! Groetjes, Fientje
Op de laatste 2 foto's lijkt het alsof iets uitsteekt met een bolletje op het eind en dat duidt bijna altijd op een jongen. Hij staat ook omhoog
Wat leuk! Moest je gelijk hebben, krijgt onze kleine Noah er een broertje bij. Ik laat het je zeker weten op 06/04 in dit topicje! Bedankt!
Hoi RoGiJuLi, Eventjes laten weten dat je gelijk had: Noah krijgt er een broertje bij! Wat leuk dat je dit zo vroeg kon zien! Groetjes, Fientje