Afspraak gyn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Masa0903, Jun 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

Nov 29, 2012
    643
    537
    93
    Female
    Rockanje
    Hey dames,

Ik heb zometeen een afspraak bij de gyn, ben nu 36 + 2 dagen zwanger. Heeft iemand ervaring met in een laat stadium toch nog door verwezen te worden?!

Wordt je evt direct medisch?

Ik heb namelijk voor de 5e keer een antibioticum voor blaas/nierbekkenontsteking (4 kuren in 2 a 3mnd).

Iemand ervaring?!

2. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Ik loop ook bij een gyn, maar ik zou zo niet weten of jij nu direct medisch wordt. Heb je nog vervolgafspraken met je vk?
    Vraag het de gyn straks anders gewoon eventjes, weet je het meteen ;)

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Ik loop sinds afgelopen maandag bij de gyn, maar ik sinds vrijdag een lichte vorm van suiker en de baby ligt in stuit. Ik ben wel klinisch geworden. Ik denk dat ze bij jou ook geen risico willen nemen aangezien je vaak blaas en nierbekkenontsteking hebt gehad.

4. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

Nov 29, 2012
    643
    537
    93
    Female
    Rockanje
    Hey dames,

Volgens mij ben ik klinisch geworden maar niet medisch (of dit moet hetzelfde zijn ;)) Ze vonden het idd een beetje erg vaak en er is ook overlegt met de neuroloog, die zegt dat als het nog 1x voor komt wordt ik sowieso na m'n bevalling gestuurd richting hem om te kijken of er geen vernauwing zit, en misschien al zelfs tijdens m'n zwangerschap al.

Gelukkig kan de medicatie niet veel schade aan de kleine! Dat is wel een pak voor m'n hart.

Verder mag ze van mij nu wel komen hahaha (hopend dat ik er dan vanaf ben en een mooi meisje kan vast houden).

Share This Page