Maak je maar niet al te druk en wacht gewoon de volgende echo maar af. Fijn voor je dat je al 2 x mag kijken!! Ik heb het ook gehad. Bij de eerste echo was ik iets van 6 weken en was het vruchtje iets van 6 mm en nog niet te meten. Toen mocht ik ook 2 weken later weer komen en toen was ie 2,7 cm!! Al een aardig mensje en zo mooi om te zien! Het groeit aardig snel hoor. Dus niet meer piekeren en lekker gaan genieten! Succes en veel plezier bij de volgende echo!
Nou, ze hebben dus de vorige keer niet goed gekeken. Ik ben nu al 9 weken en ben niet 4 juli (mijn berekening), niet 10 juli (berekening 1e gyn) maar 2 juli uitgerekend Is dat even een opluchting! Heb ook al een echo. Zal eens kijken of ik die in mijn fotoalbum kan krijgen. Je ziet zelfs al een beetje armen en benen! En het hartje heb ik ook gezien !!
Hej Betsie Wat een geweldig nieuws meid!! HOERA JE BEN ZWANGER! En nu lekker gaan genieten he Groetjes Petra
Hihi ja dat ken ik... moest met 9 weken ook mijn lievelings jeans in de kast laten hahaha draag nu of jogging of positie broeken... Trouwens je echo is heel mooi!!
fijn dat je nu weet hoe en wat joh!! Geniet er lekker van!!! Ennuh als ik het zo las van jou ...een vruchtje van 3 mm bij vijf weken...dan is er voor mij ook nog kans ( 5,3 mm zes weken max). Geniet er echt lekker van!! Liefs
Wat fijn voor je dat alles in orde is! Ik duim voor je dat alles voorspoedig blijft gaan. Groetjes, Wendy