Dit is ons eerste kindje, spannend dus allemaal! Heb een hele goede zwangerschap achter de rug en nu is het bijna zo ver.. Ik voel echter nog helemaal geen oefen weeen of andere pijntjes en heb ook niet echt iets gemerkt van een indaling. De vk zegt dat ie heel ietsjes ingedaald is. Nu ben ik ergens een beetje bang dat het nog lang gaat duren, of kan het ook allemaal ineens heel snel gaan?? Mn eerst volgende controle is 12 januari als ik 40 weken ben. Dan krijg ik een echo en ctg
Het zegt allemaal niets hoor meid, of je nu heel veel voorweeen hebt of niet, het kan zomaar ineens losbarsten, je hebt nu wel het voordeel dat je niet helemaal uitgeput bent van alle voorweeen! Liefs taart
Hier heb ik tot op het moment dat m'n vliezen braken helemaal niets gevoeld, en dat terwijl ik 4 x heel grondig ben gestript en 4 dagen achter elkaar een ballonkatheter kreeg. Ik heb dus tot 41.1 weken niks gevoeld
Het zegt idd helemaal niks. Hier zegt de vk dat de baby zo laag ligt als het maar kan maar het alsnog tot 42 weken kan duren. Gewoon afwachten dus.. vind het trouwens wel raar dat je pas 12 januari de eerstvolgende controle hebt. Is daar een reden voor? Normaal zou je die elke week moeten hebben nu toch?
Zoals de anderen al zeggen, het zegt helemaal niks. Ik had ook helemaal niks vooraf, geen voorweeen, geen indalingsweeen, geen slijmprop etc. Opeens braken 's nachts m'n vliezen en 9 uur later was ons kindje er!
Ok..ben erg benieuwd! Ja vind ik zelf ook wel gek, maar hier heb je denk ik toch net wat minder controles dan in NL. Hoop maar dat intussen alles goed gaat? De vk wilde me vandaag een afspraak geven voor de 12e (ben dus de 11e uitgerekend) maar toen ik zei dat ik dan al een afspraak heb in het ziekenhuis voor een echo en ctg zei ze: Oh prima, dan hoef je die dag niet bij mij te komen maar kom je de 15e! Want vanaf 40 weken schijnt het dat je hier elke 3 dagen naar de vk moet.
Hier alles gevoeld. Indalingsweeen gehad en sinds een week last van voorween. Vandaag 40 weken en verder nog niks aan de hand. Ze hebben ook niet gestript of dergelijke. Het kan alle kanten op. Bij iedereen anders.
Bij mijn eerste niets gevoeld (zelfs geen harde buiken) en baby niet ingedaald. Ik werd gestript met 41+2 wkn en die nacht begon de bevalling...
Hier is de baby afgelopen week ingedaald, maar heb helemaal niets gemerkt! En de vk zei ook dat het niets zegt over het tijdstip van bevallen.. Raar dat je pas 12 januari weer controle hebt. In nl inderdaad elke week nu.
Trouwens dat indalen heb ik ook nooit gevoeld... Zelfs niet tijdens de bevalling; ik vroeg tijdens het persen hoe ver ik al was, toen de vlos zei: ik zie al haar! En ik dacht echt HUH ik voel helemaal niet dat hij daar al zit
Bizar! Ja zo kan het natuurlijk ook gaan Ja heb nu 10 dagen geen controle, dus ietsje meer dan een week.. maar vanaf dan elke 3 dagen zei de vk, omdat ik dan over de 40 weken begin te komen. Wie weet is de baby dan al wel geboren (crossing my fingers ) Ben erg benieuwd naar hoe het zal gaan, wil soms graag al iets voelen..!
Ik heb hier ook niets gevoeld hoor dus het zegt niks. Ik had met 39.6 een klein beetje bloedverlies en wat last van mijn rug. Nog geen 3 uur later had ik dl in mijn armen Veel succes met de laatste loodjes!
Ik heb met ruim 42 weken een keizersnede gekregen. Ik lag al 3 nachten in het ziekenhuis waar ze van alles probeerde om ontsluiting te krijgen, maar ben nooit verder gekomen dan 1.5 centimeter. Ik zou niet weten hoe een wee of kramp voelt.
Hier vanaf week 18 voorweeën gehad (bij drie van de vier zwangerschappen) En die bevallingen zijn allemaal opgewekt omdat ze niet op gang kwamen. Dus ook voorwerk zegt niks Succes met wachten en zet hem op!
Gisteren wat menstruatie krampjes gehad, en verder ook wel wat druk daar beneden zo heel af en toe. Maar niets bijzonders verder, dus ben benieuwd hoe het allemaal zal lopen, spannend!