Zwanger worden met onregelmatige Cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Angel92, Jun 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel92

Angel92 Nieuw lid

Jun 20, 2010
    4
    0
    0
    NULL
    Ik woon in brabant
    Hallo allemaal,
    ik ben Angel en probeer al een tijdje met mijn partnet in verwachting te raken.
    We hebben vanalles geprobeerd waaronder ook online berekenen wanneer de eisprong is.
    Maar omdat ik een onregelmatige cyclus heb kan ik die dag niet berekenen. :(
    En nu had ik op een andere site gelezen dat wanneer een vrouw een onregelmatige cyclus heeft zij ook geen eisprong heeft:$
    Wat kan ik nu het beste doen om zwanger te raken?:(
    Wie kan mij helpen?

Groetjes Angel

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik had ook een onregelmatige cyclus en was best snel zwanger. Ik was begonnen met ovu testen en toen was het gelijk raak. HAd me ei pas op dag 40

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik had ook een onregelmatige cyclus,
    met tempen kan je ook proberen je eisprong te vinden.

4. Angel92

Angel92 Nieuw lid

Jun 20, 2010
    4
    0
    0
    NULL
    Ik woon in brabant
    Oke dankje maar ik heb maar een uitkering en dus niet veel geld voor zwangerschapstesten of ovulatie testen..
    En Als ik ga temperaturen waar kan ik dat het beste doen als ik geen oormeter heb?

5. Angel92

Angel92 Nieuw lid

Jun 20, 2010
    4
    0
    0
    NULL
    Ik woon in brabant

Op andere sites wordt gezegt dat als je dat doet en de temp. is hoger je eigenlijk al te laat bent omdat dan de eisprong is:(

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38

een baby kost veel meer:D:D

7. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Mijn gedachte was hetzelfde.. heb je dan wel geld voor een baby??

Verder kan je bij temperaturen, alleen achteraf zien of je een eisprong hebt gehad.. dus dan moet je ook regelmatig seks hebben.. Je kunt misschien daardoor wel wat meer inzicht krijgen in de cyclus.. En hoe lang ben je al bezig, want anders kan je ook even langs de huisarts gaan? En vergeet niet.. het duurt gemiddeld een jaar voor een vrouw zwanger is!!

8. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Enne een onregelmatige cyclus wil niet zeggen dat je geen eisprong hebt hoor... Bij mij is het ook al een poosje een rommeltje, maar ik ben bij de gyn geweest en heb wel gewoon een eisprong.. dus probeer je daar nog niet al te bang door te laten maken..

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    je mag niet eens een oorthermometer gebruiken bij tempen

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    maar je krijgt zoals iemand anders al zei,
    meer inzicht in je cyclus,
    je gaat daardoor ook andere symptomen herkennen

zeker als je ook op je slijm gaat letten

en je moet idd regelmatig klussen
    om de dag ongeveer

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    oh ja,
    en omdat je dan weet wanneer je eisprong was,
    weet je ook wanneer het zinvol is om te gaan testen

12. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

Dec 25, 2009
    135
    0
    0
    Wanneer je ongesteld word/bent, dan is het bijna 100% zeker dat je een eisprong hebt gehad.....dus daar hoef je niet geen zorgen over te maken.

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

Jul 11, 2008
    2,543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 32 en wil graag zwanger proberen te worden.Ik was al helemaal blij toen ik 4 maanden geleden met de pil stopte dat ik gelijk een stabiele cyclus had van 28 dagen. Maar nu ben ik vandaag al ongesteld geworden na 21 dagen :( Misschien is het een onnozele vraag maar kan ik nou vanaf vandaag 13 dagen tel...kom ik dan uit bij mn vruchtbare dagen? Alles is nog een beetje abracadabra voor me... Hoop dat jullie me wijzer kunnen maken.

14. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

Mar 24, 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    om je ei niet te missen moet je van je kortste cyclus uitgaan, dus in jouw geval die van 21 dagen...meestal komt je ei 14 dagen voor je volgende menstruatie, dus zou je al vanaf dag 7 je ei kunnen hebben, als je t zeker wil weten zou je ovulatietesten kunnen gebruiken om je ei te vinden...en anders vanaf dag 7 tot en met 18 om de dag of om de 2 dagen klussen om je ei niet te missen, want het kan best zijn dat je deze maand wel weer een cyclus van 28 hebt en dan kan je ei op dag 14-18 zijn...succes met zwanger worden!!

xxx

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

Jul 11, 2008
    2,543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Dank je voor je reactie dbrgrs...ben beetje onwennig nog met dit soort dingen haha...mag ik vragen wat bij jou dat pendel betekent? heeft iemand voorspeld dat je in juli zwanger bent?

16. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

Mar 24, 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meis

ze hebben inderdaad voor me gependeld en daar kwam uit dat ik in juli zwanger zou zijn van een jongetje...

...hoop dat het uitkomt...

als geloof ik er niet echt in hoor...maar hopen doe ik wel!

xxx

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

Jul 11, 2008
    2,543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik zie het bij meer mensen....waar hebben jullie dat laten doen?

18. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

Mar 24, 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    op deze site ga klik je bovenaan op forum...dan staat helemaal onderaan pendelen als je daar op klikt kun je daar zien wie er allemaal pendelen...je moet dan een van de meiden die dat doen een priveberichtje sturen met je naam en geb oortedatum dan krijg je bericht terug...kan wel even duren hoor...

xxx

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

Jul 11, 2008
    2,543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ohh grappig, ga ik ook doen!

Dank je wel voor de tip!

Share This Page