@ mama van dewi, Ja ik had dat ook...vooral de eerste keer. Wat ik zo bizar vond het plekje waar je je uit mocht kleden, dat daar een gordijntje voor hing... :O ze zien je daarna toch in de blote kont. Wat naar trouwens zoveel verschillende gyn's. Ik heb (geloof ik) een vaste.. athans zij is degene die me altijd belt enz.. dus ik hoop mijn volgende controle ook bij haar te hebben!
Jeetje dat zijn zeker veel gyns! Hoop dat ik niet allemaal verschillende krijg. Ik heb vandaag de dokter gebeld voor de bloeduitslag en was toch wel erg zenuwachtig. 's Ochtends belde ik (voelde me al heel geduldig omdat ik gisteren nog niet had gebeld) maar toen moest ik later terugbellen want je moest om een bepaalde tijd bellen voor uitslagen.. Dus later teruggebeld maar toen kon de assistente alleen zeggen dat m'n schildklierhormoon normaal was. De rest moest de dokter bekijken maar die was er niet Morgen dus weer terugbellen. Ben benieuwd! @Eevie: krijg je altijd een kijkoperatie bij PCOS? Dat lijkt me doodeng.. @Roos en mama van dewi: wat gaat er precies mis als je een te korte LF hebt? Heeft het eitje dan geen tijd om te nestelen? allemaal succes met de MMM!
Hoi, nee, je krijgt alleen n kijkoperatie als je bijv chamydia hebt gehad. Daar word je ook op getest. Ik vind t ook doodeng! Maar opgeven is geen otie... Kinderen krijg je niet zo maar! Het is wel vrij normaal dat je regelmatig n andere gyn hebt, die de echo's maakt. Ik heb ze bijna allemaal gezien, denk ik! Inderdaad; je gaat alle schaamte voorbij! X
Hier in het ziekenhuis heb je 1 vaste arts, en je krijgt alleen een andere als zij met vakantie is. Dus dat is wel fijn!! Verder krijg je hier inderdaad een kijkoperatie als je HSG afwijkend is, als je chlamydia hebt gehad of als je na 3 IUI's nog niet zwanger bent. In elk ziekenhuis gaat het dus verschillend... Maar het is en blijft elke keer weer spannend!! x