Innesteling/Mislukte innesteling/Menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debbietje, 3 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbietje

Debbietje Nieuw lid

3 mrt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Debbietje, 3 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
    Hoi allemaal,

Ik ben een beetje in de war en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Ik ben ongeveer in juli/augustus 2015 gestopt met de pil (na ongeveer 7 jaar lang de pil gebruikt te hebben) Mijn vriend en ik willen wel een kindje maar hebben er geen haast bij we hebben zo iets van als het gebeurd dan gebeurd het.

Net nadat ik met de pil was gestopt was ik heel erg onregelmatig ongesteld, op het begin zelfs 2-3 weken lang een klein beetje bloed verlies en daarna een hele tijd niks meer. Nu is mijn cyclus de laatste paar keer al 42 dagen (wat erg lang is)

De laatste keer dat ik ongesteld was, was op Maandag 25 januari, dus ik verwachtte nu ongesteld te worden op Maandag 7 maart. Maar precies een week daarvoor (dus op Maandag 29 februari) Had ik in de ochtend een heel klein beetje roze afscheiding in mijn onderbroek. Ik had het opgezocht op internet en zag dat dit innesteling bloed kon zijn. Ik heb toen met een cyclus app gekeken wanneer mijn vruchtbare dagen waren, en precies op de dag wanneer mijn eiersprong zou zijn (Maandag 22 februari) op die dag hebben we toevallig seks gehad, dus ik dacht dat ik misschien zwanger kon zijn. (het is maar een cyclus bereken app, dus kan natuurlijk niet altijd precies kloppen, dat snap ik)

Na die ochtend dat ik roze afscheiding had, had ik verder geen bloed verlies meer. De volgende dag had ik weer een paar drupjes rood bloedverlies en die dag daarna ook en was ik ook erg misselijk en had hoofdpijn, rare steken ten hoogte van mijn eierstokken en voelde ik me een beetje raar. Nu donderdag had ik in de ochtend eerst geen bloedverlies maar wat later in de middag toch ineens helderrood bloed verlies en een klein beetje krampen in mijn buik, het lijkt net een lichte menstruatie. De laatste tijd toen ik ongesteld werd, toen had ik gewoon meteen heel erg veel bloed verslies en ook hele erge krampen.

Ik heb nu dus wel wat meer bloed verlies dan een paar drupjes en het is nu ook helderrood, dus ik denk niet dat het een innesteling is maar dat leek er een paar dagen geleden dus wel op dus ik ben een beetje in de war. Is dit dan een mislukte innesteling of is mijn cyclus gewoon in de war of kan ik alsnog zwanger zijn? (waar ik al niet van uitga)

Heeft iemand hier ervaring mee, dan hoor ik het graag.

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is haha :p

xx Debbie

2. RoryL

RoryL Lid

18 dec 2015
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi Debbie,

Ik zit precies in hetzelfde schuitje.
    Mijn NOD is ook 7 maart en ik zie de afgelopen week al roze/rode/bruine afscheiding voorbij komen en afgelopen dagen ook met lichte krampjes erbij. Vanavond echter had ik ook helder rood bloed verlies.
    Ik ga er nu ook maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben helaas.
    Had vanmiddag wel zw test gekocht die je 3/4 dagen voor je NOD kan doen om morgenochtend te doen, maar dat zal nu niet meer nodig zijn.
    Vervelend hea die onzekerheid? Ik heb nu ook het liefst dat menstruatie doorzet en dat je uit de onzekerheid bent en op kan naar de volgende ronde.

Ik kan je dus helaas geen antwoord geven op je vraag, maar hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

3. Debbietje

Debbietje Nieuw lid

3 mrt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Rory,

Oh wow we hebben precies hetzelfde idd!
    Ik heb zelf nog geen test gekocht, want ik wilde dus eerst afwachten of ik 7 maart ongesteld zou worden, maar dat is nu dus al waarschijnlijk gebeurd. Ga jij de test toch nog wel doen of niet?

Ja, het is echt super vervelend die onzekerheid. Wij hebben nu nog niet zoveel haast met zwanger worden, maar als je het al een tijd aan het proberen bent dan lijkt het me nog veel vervelender!

Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt!

Gr, Debbie

4. RoryL

RoryL Lid

18 dec 2015
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend de "early" test gedaan en deze was negatief. Dat dacht ik ook wel, aangezien ik vanochtend al wakker werd met opkomende menstruatiekrampen. Ik verlies inmiddels ook al wat meer bloed, maar nog steeds niet zoveel als normaal gesproken. De krampjes zijn aan blijven houden, al zijn deze ook nog niet zo heftig als normaal. Misschien is mijn menstruatie deze cyclus gewoon wat minder als normaal.

Dat scheelt als je nog niet echt haast hebt met zwanger worden. Dan is de teleurstelling ook niet zo groot als je weer ongesteld wordt.

Onze kinderwens is wel erg groot. Wij gaan op naar ronde 3 (na een bbz).

Is de menstruatie bij jou inmiddels al doorgebroken?

Groetjes!

5. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb iedere maand eerst wat roze of bruine afscheiding. Dan een dag of twee/drie niks en dan mijn menstruatie. Het lijkt me dat ik niet iedere maand een mislukte innesteling heb.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad!

Of je moet lichtpositieve testen hebben. Pas dan kun je spreken over een mislukte innesteling of zeer vroege miskraam!

Zonder dat...kun je dat nevernooitniet weten.

Dus testen en dan weet je het.

Mijn menstruatie (ik slik nu de pil) begon ook altijd een dag of 4/5 vantevoren met wat bruinverlies, dan een dag weer niks, dan een dag een paar drupjes en vervolgens gingen de sluizen open. Elke maand weer (keurige cyclus van 27/28 dagen). Dan zou ik dus ook elke maand een mislukte innesteling hebben gehad.....

7. Ashelke

Ashelke Actief lid

4 mrt 2016
    121
    1
    18
    Huisvrouw
    Stein
    Mijn man en ik willen graag een tweede kleine, gisteren zou normaal mijn nod zijn. Mijn cyclus was de eerste 3x 33 dagen en vorige keer 28 dagen. Ik ben nu uitgegaan van weet een cyclus van 33 dagen. Maar test was gisteren negatief. En ik had alleen dikke witte afscheiding. Vandaag ook. Wat moet ik nu doen wachten of dit weekend een test doen?

8. Debbietje

Debbietje Nieuw lid

3 mrt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL

Ahh wat jammer dat de test negatief was :(

Ik weet niet of het bij mij echt doorgebroken is, maar ik denk het wel. Het is wel helderrood bloed maar niet superveel, ik heb wel maandverband nodig, ik heb er eigenlijk maar eentje voor de hele dag nodig. Het is ook erg dun bloed, normaal als ik ongesteld ben is het wat dikker bloed. Maar ik ga er gewoon van uit dat een wat lichtere eerdere menstruatie is.

Ik hoop dat je snel zwanger word!

xx

9. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hoi meiden..

Hier beetje het zelfde... vorige week wat roze bij afvegen. Maar nu al 3 dagen roze/rood/bruin verlies... maar niet zoveel als ongesteldheid. Nod zou ook ong 3 dagen terug zijn.

Daar voel ik een drukkende zeurende pijn links in de onderbuik.

Ohja en aantal negatieve testen.

Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina