Hi dames, wat mij opvalt is dat mijn temp vrij laag ligt.. Weet iemand of dit normaal is of uitzonderlijk? En zo ja heeft het invloed op het zwanger worden? (Zie temp kaartje in handtekening) Dank jullie wel
Op de uitschieter van 35.8 na is het niet extreem laag hoor. Bij mij zit het voor de eisprong normaal ook tussen 36.0 en 36.4. En ik ben helemaal door de molen gehaald, maar zou gewoon normaal zwanger moeten kunnen worden
M'n thermometer is van Natalis. Ik ken het niet. Heeft m'n moeder ooit voor me gekocht toen ik ziek was. Ik temp onder m'n tong elke ochtend om half 8. Ik dacht dat het heel laag zou zijn want ik had het nog bij niemand gezien op z'n kaartje.
Ik heb altijd voor eisprong 35.3 a 35.5 en na de eisprong 35.8 a 36 max... Ik vind dat je normaal zit
als je je temperatuur oraal neemt, dus in je mond moet je een halve graad 0.5 optellen dan dat er op de display staat, zo heb ik het atijd geleerd.
Oh dus kan nog lager.. Ik keek op iedereen z'n temp kaart en zag maar niemand met ongeveer zelfde temp. De meeste zitten stuk hoger. Dank je wel voor je reactie ben weer gerust gesteld
Mijn moedere, haar zus, ik en mijn dochter zitten ook allemaal erg laag. Tussen de 35.2 en de 36.2. En allemaal (behalve mijn dochtertje ) geen moeite met zwanger worden