Wat doet mn lijf allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NLJH, 1 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi meiden,

Wellicht niet helemaal de juiste rubriek omdat ik/we op dit moment niet bezig zijn met zwanger worden maar kon geen andere gepaste rubriek vinden.

Zondag slik ik de laatste pil van mijn strip, echter ben ik sinds woensdag zo beroerd, enorme steken in mn onderbuik zowel links als rechts, diarree, overgeven en ik voel me slap. Sympthonen die van alles kunnen betekenen en elke vorm van griep kunnen zijn.

Echter wat ik sinds gister ontdekt heb is bruin/paarzige afscheiding en dit houd vandaag ook steeds aan. Iets wat ik totaal niet herken op het moment dat ik aan het einde van mijn pilstrip ben, deze maand vrijwel elke dag meerdere malen''geklust'' vanwege vakantie. Wellicht dat ik daardoor ergens de sympthonen naar iets met zwangerschap wil verklaren... Totaal onnodig misschien maar soms helpt van je afschrijven ook iets..

Iemand die dit herkent? Of gewoon een buikgriep, met ineens ''voor mij doen rare afscheiding'':)

2. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

26 aug 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Ik herken het niet wat de afscheiding betreft. Verder denken ik dat je gewoon buikgriep hebt. Zeker gezien je nog aan de pil bent. Zou wel heel gek zijn als je tijdens je pil al zwanger bent geworden. Succes!

3. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik heb dit nu ook!!! Alleen ik kreeg dit pas op dag 34 en zit nu op dag 42 en heb het nog al. Heb wel meteen na de pil de ontrekkingabloeding gehad. Of heb je die al gehad

4. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ooh las het verkeerd :$ dacht dat je vorige week zondag je laatste pil had genomen. Oepsie :$

5. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei dat is wel heel raar

6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Misschien heb je wat bloedverlies door het vele contact de afgelopen dagen? Dat er kleine bloedinkjes zijn ontstaan...

Je andere klachten zijn denk ik afkomstig van een buikgriepvirusje.. Het norovirus gok ik aan de hand van klachten. Het is erg besmettelijk!

Deel Deze Pagina