Hallo, Wie kan mij helderheid geven in het volgende.. Er zijn testen die je 4 dagen voor je nod kan doen, echter het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dat ook geldt voor mensen met een korte LF? Ik zit nu op 5 dpo en mijn lf is meestal 9 dagen... Is er hier uitgegaan van een gemiddelde lf van 14 dagen? En betekent dit dan dat ik pas op 10dpo vroeg zou kunnen testen, mocht ik niet ongesteld worden?
Ik denk wel dat dat geldt voor een LF van 14 dagen. Ondanks dat zeer verschillend is bij iedere vrouw. Is trouwens jouw LF niet (te) wat kort?
Volgens mij gaan ze idd uit van een lf van 14 dagen en bedoelen ze eigenlijk 10dpo. Of je nu een kort of een lange lf hebt de kans op een innesteling op 5dpo is klein en dan start je productie van hcg nog maar.
Ja maar wat ik bedoel is dat mijn 4 dagen voor nod.dus 5dpo is, vandaar mijn vraag... Dat er al hcg in mijn bloed zou zeer onwaarschijnlijk zijn.. Dat snap ik ook bij wel Dat mijn lf te kort is, kan inderdaad.. Maar ik wacht nog 3 rondes .er zijn vrouwen die wel zwanger zijn geworden met een korte LF,mocht t nog niet lukken dan gaan we naar de ha....
Ik denk helaas niet dat testen met een korte lf al zin heeft op 5 dpo. gezien innesteling vaak vanaf 6 dpo is Die testen zijn idd voor een lf van 14 dagen succes !