Wie voeld zijn eisprong ook zo erg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xnikkyx, 14 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Hallo meiden,

Sinds twee maanden voel ik mijn eisprong heel duidelijk!!
    Jeetje wat doet dat pijn!!:xVoel gewoon echt flinke steken en pijn in mijn buik!!wel 5 uur lang..
    Wie heeft dit ook?

Liefs Nikky

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik heb dat ook!
    Uiteindelijk bleek dat heel gemakkelijk om zwanger te worden. ;)
    Maar ik heb dat altijd al gehad, al vanaf dat ik tiener was.
    Ik zie dat je al een tijdje bent gestopt met de pil. Is je cyclus ook regelmatig?
    Wij hebben die keer dat het raak bleek, de dag vóór mijn (gevoelde) eisprong geklust en het was raak. Dus misschien kun je deze vervelende pijn (die bij mij ook uren duurt) wel ten goede gebruiken?

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik had gister echt megaveel last van mn buik, en ik denk dat dat de eisprong was, had alleen wel negatieve ovutesten, dus dat snap ik dan weer niet helemaal...
    Dus gisteravond toch nog maar een keer geklust, terwijl we eigenlijk een keertje over wilden slaan, maar ja, alles voor het goeie doel he...

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    oohh deze maand heb ik mn eisprong ook erg goed gevoeld, flinke steken in mn onderbuik, ook indd wel de hele middag!!
    Erg vervelend, af en toe moest ik gewoon stilstaan zo pijnlijk!!

Maar het is daarintegen wel weer makkelijk om zo je vruchtbaarste periode te bepalen. Ben dan ook benieuwd of het deze maand raak zal zijn. We hebben op de dag van eisprong geklust en 2 dagen daarvoor en een dag na mn eisprong..

Liefs kiss

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik voel hem ook altijd, maar deze maand had ik echt ontzettend veel pijn van de eisprong. Op cd11 heb ik een ovulatietest gedaan van Clearblue en kreeg een smiley.Toen ik ´s avonds thuis kwam meteen aan het klussen geslagen. Toen ik daarna op bank de bank zat begon de pijn. Ik wist niet waar ik het zoek moest. Ik kon bijna niet zitten van de steken en ik kon niet meer rechtop staan. Die avond vroeg naar bed gegaan en de volgende dag was de pijn gelukkig al een stuk minder. Ben benieuwd of het wat oplevert deze ronde;)

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik voel mijn eisprong ook altijd heel erg. Duurt vaak een dag of 3 en dan is het over. Heel handig voor het klussen. ;)

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb het weekend heel erge last van gehad van ''ei-pijn'' !
    Flinke steken en moest soms echt even naar voren buigen..
    Maar idd heel erg handig voor het klussen :)

8. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Ik voel mijn eisprong ook altijd maar t heeft tot nu toe geen geluk gebracht!
    Is soms ni te snappen he? in de juiste periode maanden aan een stuk klussen en toch nooit raak...

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik voel het nooit.

10. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Ik voel mn eisprong ook altijd heel erg alleen komt dit bij mij omdat ik (bleek later) endometriose heb...ik wil niemand hier bang maken maar het is dus helaas niet altijd positief als je je eisprong voelt...

liefs Lotte

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Daar heb ik geen last van, ben onder controle bij een gyn :)
    Verder zie ik wel rond mn eitijd veel slijm, en dat heb ik sinds vandaag niet meer, dus zal idd gister mn ei wel geweest zijn...

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

vandaag lopen we samen grappig :)

13. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Hallo Meiden!!

Wat leuk dat ik zo veel reactie's hebt gekregen!!
    Super!!

Ik heb gister avond nog geklust en s'nachts kreeg ik de krampen!!niet normaal...Had nachtdienst en kon bijna nie meer lopen!!zo zeer...

Ben erg benieuwd!!!...
    Spannend!!

Liefs Nikky

14. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Misschien als je pijn in je buik hebt klussen???
    Hoelang ben je al bezig dan??

Liefs Nikky

15. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland

Hey Suzanne,
    Ja ben idd al een tijdje gestopt met de pil....Maar wil nog niet lukken!!

Ja opzich wel rond de 29 a 32 dagen is mijn ongi!
    Ik heb toevallig gisteravond nog geklust en s.nachts kreeg ik de krampen...Maar hopen!meer kan je niet doen!!;)
    Mijn vriend die heeft niet zo goed zaad...dus is moeilijk te mikken:Dhihi

Liefs Nikky

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Ik heb ook altijd flinke eipijn en dan ook 3 dagen lang..
    Miss. komt het bij mij omdat ik verklefingen had?! en nu miss. gevoeliger door de herstel operatie aan me eileiders ?!

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik voel mijn ei ook goed. Ik heb er rond de 1,5 a 2 uur last van en dan zijn de steken weer weg. Handig om te kijken of je goed geklust hebt!

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb em deze maand, volgens mij..., ook goed gevoeld, hebben jullie het ook aan één kant? Ik voelde echt stekende pijntjes rechtsonderin m'n buik, we hebben de vrijdags geklust en de zaterdagavond ook en de stekende pijntjes waren zaterdag gedurende de dag... dus ik ben best wel in spanning!! ;)

19. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Spannend allemaal!!!

20. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Hallo dames!

Ik voel mn ei ook altijd erg heftig, kan dan bijna niet meer lopen of zitten van de pijn :( Maar wat ik mij afvraag...op welk moment "springt" het eitje? Ik heb gisteren mn ei gehad, en de hele dag tot ong. 16.00 uur pijn gehad, maar tussen 15.00 en 16.00 uur was het het hevigst, zou dat het moment zijn dat het eitje loskomt? We hadden al 2 weken niet geklust ivm schimmelinfectie door tampons, dat is nu gelukkig sinds dit weekend over en gisteravond hebben we weer geklust omdat ik mn eisprong had, zou dat nog op tijd geweest zijn denken jullie?

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Fijne avond vast!

Groetjes Celia

Deel Deze Pagina