Mijn kleine jongen is vanmorgen voor het eerst gaan wennen op de basisschool....en mama moest huilen bij weggaan en hij niet de stoere vent! Ben zo trots op hem!!!! (hij heeft me btw niet zien huilen gelukkig) Mijn kleine meid zei bij thuiskomst: "Jepper niet school, waarom mama?". Toen moest ze ook huilen... Gelukkig mogen we hem over 45 min alweer samen op gaan halen Wat een watje ben ik toch!?!?
heb ook een traantje gelaten hoor! En op de creche was het nog veel erger. Zo lastig om na 4 jaar een vertrouwd plekkie te moeten verlaten. Onze kids worden groot!
en waarschijnlijk heeft je zoontje gewoon een leuke ochtend haha, maarre ik heb er nu al buikpijn van dat mijn dochter moet gaan wennen, over 2 weekjes is het zo ver, ik hoop dat ze het leuk vind, en die tranen zullen er bij mij ook wel zijn denk ik hoor!
Oh,kan het me zooo goed voorstellen! Volgende week gaat mijn oudste ook een hele ochtend wennen...pfff zie de bui ook al hangen haha. Hopelijk heeft hij het naar zijn zin en krijgt hij een goede indruk voor komend schooljaar.
Gisteren mocht Lianna naar de doorschuifmiddag op de basisschool. In het begin was ze wat terughoudend, maar volgens de juf kwam dat helemaal goed. Heb trouwens niet gehuild, vind het alleen maar leuk dat ze een nieuwe fase in gaat. 22 augustus mag ze voor het echt.
Hier ook tranen met tuiten gehuild hoor toen ik op de terugweg op de fiets zat. Haha ik met mijn grote mond. Dat stomme gejank van die moeders
ik denk niet dat ik er om zal huilen..... vind het juist prachtig dat mijn dochters zich ontwikkelen en groter worden.... ik zou het wel moeilijk vinden om te zien dat een van mijn dochters er zelf erg veel moeite mee heeft en moet huilen als ik wegga..... maar als ze vrolijk en trots de school binnenstappen dan ben ik dat ook hoor!
Herkenbaar!! Het is ook wat ineens je kleintje straks hele dagen naar school. Had ook stiekem een traantje gelaten. Voor je dochtertje zal het ook wel even wennen zijn, wel lief haar reactie.
Hmm... Ik vond het laatst al vreselijk om mijn dochtertje een dagje bij opa en oma te laten. Er kwamen heel wat tranen bij kijken. Is je 'kleintje' naar de basisschool brengen 'erger' dan voor het eerst een dagje wegbrengen? Of is dat niet te vergelijken? Ben wel benieuwd...
Hier ook gehuild bij de eerste keer een middagje naar opa en oma, bij de eerste prikjes, en bij de eerste keer creche. Zelfs laatst nog toen hij een periode had dat hij moest huilen wanneer ik hem bij de Creche bracht en ik weg ging. Wat ga je dan met een rot gevoel weg, en heb dus op de fiets de nodige traantjes gelaten. Ben een enorm zacht ei geworden sinds ik mama ben
Haha, herkenbaar alhoewel ik niet weet of ik gehuild heb, maar wel even wat weggeslikt. En dan komen straks: de schoolreisjes, het moment dat je kind verdrietig een keer thuis komt omdat er op school iets is gebeurd, het meerdaags schoolreisje slik, vijf hele dagen weg!! En voor mij na volgend schooljaar voor de oudste de middelbare school!!! Brrrr... Ik troost me met de gedachte dat de kinderen hetzelfde allemaal super vinden, dat het vanaf de geboorte al loslaten is en dat zij, mama al vergeten zijn als jij de hoek om bent.
ja voor het eerst naar school is toch wel anders dan bijv. je ouders die de eerste keer oppassen omdat alles en iedereen nieuw is voor je kind op school dus erg spannend! hier ook wel tranen toen we haar gebracht hadden ook achteraf toen bleek dat ze juist die eerste wenperiode ziek was (ze had ontstoken lymfklier maar op dat moment was het erg spannend wat het nou precies was, bult in haar nek).