Mijn zoon heeft de laatste dagen hele kleine rode op zijn buik en nek. De huid voelt ruw aan zeg maar...ik kan het niet goed beschrijven (kan niet zo goed nederlands schrijven sorry). Ik heb bepanthen op zijn nekplooi gesmeerd en de bultjes worden minder maar op de buik niet echt zie ik. Ik weet niet waar dit vandaan komt. Heb een idee dat het jeukt. Ik zit de hele dag te denken waar het vandaan komt. Misschien na een paar keer onder de douche met papa en papa is niet zo gevoelig met warm water, dus misschien vandaar. Zijn huid is ook droger...niet zo erg maar toch had hij altijd normale huid. Ik gebruik nu badolie van Zwitsal voor in het badje. De ene zegt creme smeren en die andere juist niet. Wat moet ik doen? Welke creme als ik het moet opsmeren? Verder heeft hij geen last van (koorts of zo). nogmaals: sorry voor mijn nederlands Milika
zeepvrijegel voor baby van zwitsal. Vanochtend zag het beter uit...tenminste bijna geen rode plekjes. Maar als hij het een beetje warm heeft (een beetje aktief), dan heeft ie het weer.