Cyclus na miskraam.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Joy2111, Aug 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hallo meiden...

Ik kreeg op 5 aug een bloeding en die zette door tot ik op 9 aug een miskraam kreeg.
    Welke datum moet ik nou aanhouden voor het bekijken van mijn cyclus :(?
    Is dat de dag dat de bloeding begon of de dag dat ik het vruchtje verloor?
    De dag dat de bloeding begon was het bloedverlies net als een flinke ongesteldheid dus geen kleine helder rode druppeltjes..

Hoop dat jullie het weten want wil kijken of ik mijn oude regelmatige cyclus weer een beetje terug krijg.
    We hebben wel groen licht gekregen van de VK dus we zijn alweer aan het oefenen( niet dat ik verwacht al in mijn vruchtbare dagen te zitten) maar tis wel wat makkelijker met mijn cyclus te bepalen.

Liefs Joy

2. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

Aug 17, 2010
    170
    0
    0
    hey Joy,

wat vervelend voor je dat het mis is gegaan:x

ik weet ook niet precies hoe je dat het beste kunt gaan berekenen maar ik denk dat het verstandig is om even te kijken wanneer je nu weer ongi wordt en vanaf danw eer te beginnen met tellen....
    ik weet het je wilt natuurlijk weer zo snel mogelijk aan de gang en elke week duurt een jaar....maar denk dat dat het beste en makelijkst is....

succes met zwanger worden he!

3. Robinabel

Robinabel Lid

Oct 12, 2009
    81
    0
    0
    Denemarken Holbaek
    Hey,

Wat erg voor je dat het mis is gegaan, heb het zelf ook 2 keer meegemaakt.
    Als je meteen weer wilt gaan tellen dan zou ik uitgaan van de eerste dag bloedverlies! vanaf die dag waren je hormonen weer vollop aan de gang zeg maar, ook weer om een nieuw eitje te laten rijpen.

Of afwachten tot eerste menstrutie idd.

Ik hoop dat je snel weer zwanger bent.

Liefs Sandra

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Joy: wat ontzettend naar voor jullie, sterkte!
    ik heb 1 x met 12 weken een MA gehad en 2 vmk's. Het is lastig te bepalen wanneer je moet beginnen met tellen. Meestal op de eerste dag van rood bloedverlies. maar omdat er na een zwangerschap nog HCG in je lijf zit en dat de eisprong onderdrukt, kan het goed zijn dat de komende cyclus langer wordt. Helaas is dat dus niet goed te voorspellen. Je kunt overwegen ovulatietesten te doen, maar die kunnen nu nog positief zijn doordat ze reageren op HCG.
    Sterkte!

Share This Page