Echt zwanger????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 23 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi

    Ik ben morgen 9 weken zwanger. Maar ik ben niet echt misselijk ('s-avonds met eten een klein beetje), of moe. Mijn borsten zijn wel gevoelig, maar niet dat ik er niks mee kan hebben. Ze zijn ook niet echt groter volgens mij. Zijn er meer mensen die zo weinig tekenen hadden in het begin...?? Het maakt me af en toe een beetje onzeker namelijk...

    Groetjes,
    Danielle
     
  2. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi
    Ik ben nu 15 weken zwanger. En heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes gehad.
    Ok ik ws dan wel heel moe, en nog steeds. Maar niet misselijk of wat ook.
    Dus dat hoeft niets te zeggen! Gewoon heerlijk genieten!
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ja, tuurlijk. Als ik gewoon goed zwanger ben, en ik voel me zoals nu dan teken ik daarvoor! Maar het maakt me gewoon een beetje onzeker als ik dan al die verhalen lees van die meiden die allerlei kwaaltjes hebben. Dan denk ik "alles zal toch wel goed zijn....?! Ik voel zo weinig..."
     
  4. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Maak je nou maar geen zorgen (had ik ook hoor).
    Waneer mag je voor controle?

    Als je dan of een echo krijgt of het hartje hoort dan ben je gerust geloof me :)
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik moet 5 december voor het eerst. Dan gaan ze wel proberen het hartje te horen, maar ik ga er maar vanuit dat dat nog niet lukt, dan kan het alleen maar meevallen ;)
    Maar ik zou zo graag een bevestiging willen! :)
     
  6. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Succes dan 5 december :)
    Bij mij konden door toeval (mijn bm ligt hoog) het hartje wel al horen met 9 weken :) dus er is hoop!

    Heel veel succes meid, en ga nu maar gewoon genieten :)
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Doe ik zeker! Thanks ;)
    Ik laat nog wel weten hier of ik het hartje heb gehoord!
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zwanger zijn hoeft niet te zeggen dat je gelijk van allerlei kwaaltjes hebt hoor :)
    met mijn eerste had ik ook niets
    met mijn 2de een week misselijk
    en met Caitlin was ik 3 mnd misselijk en zo moe als een hondje
    zo zie je elke zwangerschap is weer anders

    gr debbie
     
  9. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ten eerste nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Caitlin! Alles goed gegaan?
    Ik ben ook echt hartstikke blij dat ik er zo doorheen hobbel natuurlijk. Maar af en toe krijg je dan ineens zo'n vlaag van onzekerheid omdat je nu in zo'n 'tussenperiode' zit. Ik weet dat ik zwanger ben maar wil nu zo graag ietsje meer bewijs dan alleen maar niet meer ongesteld zijn... :)
     
  10. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en heb eerste weken alleen maar van extreme vermoeidheid last gehad dat werd in week 11 minder en nu heb ik nergens last van. Maar het is toch goed met onze kleine want hebben gister voor het eerst het hartje gehoord.
     
  11. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik ben nog maar kort zwanger, maar was ook even bezorgd of ik niet misselijk hoorde te zijn ofzo... :confused:
    Ik voel me eigenlijk prima, maar als ik goed naar mijn lichaam kijk, zie ik allerlei verschijnseltjes:
    Pijnlijke borsten, droge ogen aan het eind van de dag (lenzendraagster), extreem goed kunnen ruiken (ik werk in de kinderopvang, en bij ons is de ongeschreven regel: "Wie t eerst een poepbroek ruikt, verschoont hem ook", heb ik even mazzel met mijn superneus!!), ander soort ontlasting, vermoeidheid, 's avonds een opgezette onderbuik...

    Maar misselijk ben ik niet.... :)
    Wat niet is kan nog komen natuurlijk :rolleyes:
     
  12. lientje24

    lientje24 Lid

    1 okt 2005
    30
    0
    0
    werk in de keuken
    noordwolde
    Hallo daan0201

    Ik ben nu 28 weken zwanger en ik bijna nergens geen last van ja alleen mijn linker been heeft s 'avonds wat prikkels en doet een beetje vaag en daarom lig ik met mijn benen omhoog maar verder ben niet misselijk geweest en zo

    Groetjes roelien
     
  13. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Fijn om te horen dat er ook genoeg meiden zijn die nergens last van hebben (gehad)! Ik hoop dat ik volgende week wat meer duidelijkheid krijg bij de verloskundige, kan bijna niet meer wachten! :D
    Ga nergens van uit in ieder geval, dan kan het ook niet tegenvallen ;)
     

Deel Deze Pagina