Gaat misschien nergens over, maar wil het even kwijt.. Ik heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord bij de verloskundige.. volgens haar ben ik nu 11 weken en 4 dagen, en ze vertelde me dat je het dan vaak nog niet hoort maar ze wilde het wel proberen... en meteen had ze het hartje! dat was even leuk zeg! Aangezien ik alleen was vandaag wilde ik dit even kwijt.. wanneer hebben jullie het hartje voor het eerst gehoord? groetjes... een blije bambie
Hoi blije bambie! Super zeg! Mooi om te horen he! Wij hoorde het voor het eerst toen ik 16 weken zwanger was!
hoi hoi super voor je dat je het hartje hebt gehoord ik heb het hartje bij de verloskundige met 12 weken gehoord bij de controle wok hadden toen al een de dopler van bellytalk in huis en wij hadden hem thuis met 10 weken en 2 dagen gehoord. dus wel eerder als de verloskundige.
Super leuk Bambi! Ik heb helaas nog geen hartje gehoord, mijn gyn heeft steeds geen doptone en de dopler er met een echo op zetten doet ie liever nu nog niet ivm straling ofzo? Maar goed, ik heb dan wel alweer 4 echo's gehad... Lekker verder zweven op je wolkje vandaag!
ik hoorde het voor het eerst met 10 weken en 2 dagen en kan het eigenlijk altijd vinden gelukkig! Ik had hem de eerste keer ook gelijk te pakken zonder te hoeven zoeken....lucky shot haha! Veel plezier!
He wij zijn precies even ver Bambie ! Ik hoorde het voor het eerst met 10 weken en 5 dagen zo uit m'n hoofd. Was heel gaaf om te horen. Het leek net of mijn spruitje een boertje liet: sloeg het hartje ineens over en zag je hem ineens opspringen hihi
Wij hebben het hartje voor het eerst gehoord met de eerste echo, dat was met 10 weken en 2 dagen. Een paar dagen daarvoor hadden we de eerste afspraak bij de verloskundige en toen wilde ze ook kijken of we het al konden horen, maar dat was helaas niet het geval. Ze zei al dat dat best vaak voorkwam, en dat mijn buikspieren te hard waren, waardoor het veel moeilijker was om het te vinden ofzo. Maar natuurlijk ben je er op zo'n moment toch niet helemaal gerust op. Gelukkig was het met de echo dus wel te horen. Ik vond het echt heel bijzonder, die eerste keer!
ik had hem met de echo al twee keer zien kloppen, maar nog niet gehoord, en nu dus wel het was met zo'n electronisch apparaatje is dat nu een doptone?
ze kon hem vorige week bij ons met 9 weken en 6dgn nog niet vinden.. het ligt nog erg laag en ws erg achterin vertelde ze, de volgende dag bij de echo het wel gehoord dus wel gerust gesteld hoor... vond het wel spannend
Wij hebben hem vandaag voor het eerst gehoord, ook bij de verloskundige. Met 10 weken en 6 dagen dus. Gaan nu thuis ook de doptone uitproberen om te kijken of dat al werkt.
hoi Bambie, Ik was 10 weken zwanger en toen hoorde we het hartje. geniet van je zwangerschap gr aline