Hoi hoi Ik zit met iets in mijn maag. Ik ben vorige week naar de gyn geweest en omdat we bij de eerste ook al iui hebben gehad zei ze dat we maar weer gelijk moesten beginnen met spuiten en op naar de volgende iui behandeling. Ik heb provera gekregen om mijn menstruatie op te wekken en dan de derde dag weer beginnen met spuiten. Nu was er maandag een klant in de winkel waar ik werk en die zei tegen mij dat ze zag dat ik zwanger was. Ze had het de vorige keer ook al gezien. En er waren meer mensen die zeiden van "wat zie ik toch aan jou?" Nou weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen. Moet ik nou nog een test doen of gewoon doorgaan met die pillen en mijn ongi afwachten en beginnen met spuiten? Ik hoop dat jullie een antwoord hebben want ik weet het niet meer hoor. Alvast bedankt liefs joyce
ja zat ik ook wel aan te denken maar heb er 4 gedaan en aale vier nega. Nou heb ik geen normale cyclus en weet dus niet wanneer ik posi zou kunnen testen maar klopt het echt dat er mensen zijn die het kunnen zien dat je zwanger bent? Vorige keer had ze het ook gezien maar toen dacht ik eigenlijk ja dat zal wel.haha
tsja ik weet het niet ik geloof wel in dat soort dingen maar ....je weet het niet zeker tot je een posi test in handen hebt