Ik werd vrijdag gebeld voor de afspraak van mijn 2e vaccinatie ingepland en de bevestiging zou per mail en per sms binnen komen, binnen een uur . Echter niks ontvangen, het was weekend, dus gister weer gebeld. Opnieuw verstuurd, weer niks. Vanmorgen gebeld, mailadres gespeld, telefoon nummer weer gecheckt, binnen een uur weer niks. Direct weer gebeld, mevrouw verzekerde mij dat het nu "echt moet lukken". Nog niks binnen en zonder bemesting mag je dus niet vaccineren... Wat nu? Pfff.
Haha ik zie nu bemesting staan. Bevestiging moet dit natuurlijk zijn! Maar nee ook niet in mijn spam.
Hier bevestiging van schoonmoeder op mijn telefoon. Ze is er heen gegaan en kon gewoon der prik halen. Je staat in systeem geen probleem
Ik had ook mijn afspraak bevestiging nog niet binnen toen ik voor mijn eerste prik ging. Ze heeft mijn naam toen gewoon opgezocht en moest mij legitimeren. Kon gewoon
Ik heb nog nooit een afspraak bevestiging moeten laten zien,voor vactinatie niet en ook testen niet. Kreeg met testen vaak de bevestiging na ik geweest was.
Je kunt ook online inloggen en je afspraken inzien. Dat heb ik bij mijn dochter gedaan waarvan we geen bevestiging hadden gekregen. Online ingelogd met de digiD zagen we hem wel staan.