Alleenstaande mama's omgeving Zwolle?

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door allwoman, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik kom uit Kampen ;) en ben wel benieuwd of er alleenstaande mama's bij mij in de buurt wonen?
    Nieuwe contacten zin altijd welkom!
    Ik ben 32 en heb 2 meiden van 2 en 8 jaar.

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Goh ben ik de enige single moeder in Kampen?:D

3. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi,

Volgens mij klopt dat niet dat je de enige in Kampen bent;) Ik (30) woon sinds kort in Zwolle met mijn zoontje van ruim 5 mnd. Op dit moment ben ik super druk met het opknappen van mijn huis...en dat gaat niet zo vlot met zo'n klein mannetje in de buurt :)

Woon je al lang in Kampen?

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ;)
    Ik woon nu zo'n 5 jaar in kampen,mijn ex-man is Kampenaar en we trokken bij hem in.
    Voel me fijn hier,maar mis wel familie nu.

hoe ben jij in Zwolle geraakt?
    En dus lekker druk?

5. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Waar kom je vandaan dan? Ik ben uit Groningen hierheen verhuist omdat ik hier een veel grotere woning kon krijgen en in Groningen zat ik op een 2 kamer flatje.

Mijn ex is weggegaan toen de kleine 5 weekjes oud was en dat is voor mij nog een reden geweest om voor Zwolle te kiezen. Gewoon helemaal opnieuw beginnen met z'n 2tjes.

Ben idd erg druk op het moment, reageer ook weer lekker op tijd:) Ben nu bezig om houten vloeren in het huis te leggen, erg veel werk:( Maar het word een fijn huis zo:D

Zijn er nog leuke dingen te doen in Zwolle? Als het weer nou iets beter werd pfffff, na ja tis wel weer echt hollands weer!

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik kom uit Nunspeet,heb hiervoor 7 jaar in de polder gewoond,maar die periode vergeet ik liever :D

Ik blijf hier bewust voor de (stief-)vader van mijn meiden..zo kunnen ze elkaar meer dan een standaard omgangsregeling zien.
    kampen op zich vind ik erg mooi en er is best wel wat te doen hoor (en heej ,als je nunspeet gewend bent ;))
    Ik heb alleen geen auto dus kom niet vaak buiten Kampen.

Heb je lang op ene huis moeten wachten? Mooi hoor houten vloeren! Ik hoop echt ook gauw een huisje te hebben.

7. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Zo weer eens een rust moment ;) Erg mooi die houten vloeren maar wat een werk hahaha na ja als het klaar is dan ligt er ook iets moois:)

Begrijp ik nou goed dat je nog bij je ex in huis woont? Zijn jullie allang uit elkaar?

Nunspeet ken ik niet echt maar uit je verhaal begrijp ik dat je daar niet moet gaan wonen, nou ja wel als je van heeeeeel veeeeeel rust houdt dus hahaha

Ik stond 4 jaar ingeschreven, deed er verder niets mee omdat ik had verwacht in Groningen te blijven maar goed ben blij dat ik mezelf niet heb uitgeschreven! Tja de dingen gaan vaak anders dan je verwacht.

Nu is het woningsysteem anders in Zwolle en Kampen (valt nu samen) weet dus niet hoe snel het nu gaat...Wil je wel in Kampen blijven of zit je Zwolle ook te overwegen?

Nou ik ga me mentaal maar weer voorbereiden op de laatste lootjes:)

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hey,
    nee wil echt in kampen blijven wbt de vader dus..
    we zijn nu een half jaar uit elkaar (hebben het tussendoor nog bijna 2 maanden geprobeerd) en ik ben sinds vorige week officieel gescheiden.
    Ik woon nu nog met de kids in zijn huis,maar niet met hem,hij blijft al die tijd al bij een goede vriend..we hadden geen plek om heen te gaan dus erg blij dat het zo kan.
    Wie weet is latten ooit nog mogelijk maar nu even niks,te complex.
    (houden van elkaar maar veel gebeurd en hij wordt onderzocht op pddnos)

Ik had urgentie maar dat is ivm dat nieuwe systeem idd weg,dus op de spoedwoningen reageren..zover dus niets :(

Succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina