Ally 1ste keer GYN!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ally, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ooohhh,wat was ik nerveus,gisteren niet goed geslapen.
    Eerst even update:
    2 mk 1999 allebei voor 7 wkn,eind 1999 weer zwanger en 2000 ,een gezond dochtertje ter wereld gebracht :whistle:
    2004 zijn er 2 cystes verwijderd ,2005 weer zwanger helaas mk bij 7 wkn,
    chromensomenonderzoek gehad alles was /is goed
    begin 2006 weer zwanger ,dit was mijn meest zware mk ,want er was een kloppend hartje op echo 8wkn en na 2 wkn was het gestopt :cry:
    Toen heb ik een curretage gehad en nu zijn we een jaar verder!

Probleem :ik wordt altijd snel zwanger ,alleen deze keer duurt het wel heel lang.
    Ik voel mij eisprong ook niet meer na de curretage.
    Het klikte met de gyn,zij begreep me en ik had ook het gevoel ,dat ze naar me luisterde,ik was na de gesprek echt veel positiever.
    Want ik was ook bang ,dat ik weer een cyste had.
    Ze heeft een inwendige echo gedaan en naar mij baarmoeder gekeken,dat viel ook mee.
    Een jaar geleden hadden ze nog die metalen EENDEBEK en nu van plastic,ik voelde het niet echt.

Nu moet ik op dag 28 bloed prikken,en mannetje moet zijn zaad laten testen ;) .
    En over 3 mnd terug.
    Natuurlijk hoop ik dat het voor die tijd raak is.

Wat is een CAT,daarop wordt ik ook onderzocht :rolleyes: .

Ally

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn dat je een positief gevoel had aan het bezoek van de gyn. Ik hoop dat je snel zwanger bent en dan ook mag blijven. Wat een cat is? Geen idee! ;)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat is een standaard onderzoek waarin ze kijken of je ooit een chlamydia hebt gehad...als je dat ooit eens in een "ver" verleden hebt gehad, maakt je lichaam daar antistoffen tegen aan en dat kan een reden zijn dat je "nog" niet zwanger bent...

niks om je druk over te maken dus, dat is gewoon standaard die testen krijgt elke vrouw die zich meld als ze niet zwanger wordt...

liefs en dat het maar gauw raak mag zijn nu eens een keer...

smoekie

4. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Thanx ,voor de aanmoediging.
    Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.

Ally

Deel Deze Pagina