Wat zijn nou leuke cadeautjes voor de 2e verjaardag van mijn zoontje? Wat waren jullie succesnummers?
Bij ons was de loopmotor helemaal geweldig! En een traktor met karretje al kon hij toen nog niet helemaal bij de trappers maar o o wat stond hij te springen
Ik heb net een waterbaan gekocht bij bol.com Is nu in de aanbieding. Er staat bij 3-8 maar hij vond hem bij vrienden al erg leuk.
Hmm volgens mij was little people hier toen nog hot en hebben we toen de little people opvouwbare stad gekocht.
Een loopfiets. Dat hij net 2 werd vond hij het nog niks maar na 2 a 3 maanden scheurde hij er meteen op weg. En zn traptrekker vind hij ook leuk
Ik zag trouwens vandaag dat ze bij de zeeman een zand/water tafeltje hadden staan. Leuk ding wel! Niet heel groot als ik de doos zo zag maar met 2 jaar zijn de kindertjes ook nog niet zo groot
Wij hebben een zandbak gekocht. En voor de 3e verjaardag van mijn dochter een watertafel. Beiden zijn echt een hit bij zowel mijn zoontje als mijn dochter.
Hier kreeg hij een lading duplo en een step. Voor de step is hij nog wel een beetje klein maar.komt.goed.
Zand/watertafel is erg leuk! Maar ook populair: duplo voertuigen. Playmobil 1-2-3. Met de boerderij daarvan wordt elke dag gespeeld. Ehm, auto's in het algemeen, van toet toet of gewone metalen, altijd goed. En een laptop van Nijntje, cijfers en letters leren, ook erg leuk.
Vtech toet toet, loopfiets, keukentje. Wij hebben een houten tafelmodelletje, scheelt in ruimte. Een winkeltje, treinbaan. Ikea tentje (lijkt op de Bumba tent). Dit alles is toch wel favoriet bij mijn zoontje. Wordt dagelijks gebruikt.
3 verjaarsdagsgasten en wijzelf hadden hetzelfde idee: klei! (playdough). Dus we zitten voorlopig goed in de klei gelukkig vindt ze dat ook geweldig.
-loopfiets puky ( tot op de dag van vandaag favoriet) -keukentje -tentje -dingen van little people en duplo ( speelde ie niet meteen mee, maar heb je tenminste wel wat langer aan) -mini stofzuiger en andere huishoudelijke dingen -krijt en tekenbord ( die van ikea erg leuk ook papier in te zetten) -magneetbord -van die ballen glijbaan machines -boekjes -dvd's -treinbaan -puzzels
Garage van little people, en loopfiets, die heeft hij tot 3,5 jaar nog zeer intensief gebruikt!! Auto's... Zandbak Nu voor mn dochters verjaardag vragen we een poppenhuis, wat kleur en knutselspullen en een stempelkaart voor een indoorspeelparadijs ( Ballorig) leuk voor als we straks weer het najaar/ winter in gaan.