Wij hebben een mooie koelstra buggy aangeschaft, Choé zit er naar mijn idee veel lekkerder in als in haar Quinny wandelwagenbuggy Plus dat het ding natuurlijk lekker licht is en supermakkelijk is om mee te nemen. Maar nou hoor ik van alle kanten dat je er geen lange afstanden mee kan/mag lopen maar ik vraag me nu af wat nou lange afstanden zijn, een uurtje wandelen kan toch wel, of niet
Ja een uurtje zeker wel. Ik ga er gewoon de stad mee in ( nou ja, met Isabella deed ik dat). Maar ik had wel 1 met 5 standen. Dus kon ze plat en ook slapen.
Wij hebben ook een Koelstra buggy en daar zit zoonlief ook wel eens wat langer dan een uurtje in hoor. Ben er ook wel eens mee wezen winkelen bijv. en op vakantie ging deze mee ipv de wandelwagen. Scheelt heel wat ruimte in de auto namelijk. En als ze wat groter zijn en kunnen lopen kun je ze er af en toe ook wel even uithalen zodat ze even de benen kunnen strekken zeg maar. Veel plezier ermee!
Ja hoor, je kan er echt wel langer mee wandelen. Mensen nemen zo'n buggy toch vaak ook mee op vakantie en dan zitten kinderen er ook wel langer in. Mag ik vragen welk type je hebt? Wij hebben een chicco liteway buggy en ik vind dat mijn zoon daar niet echt goed in zit. Hij hangt een beetje naar de zijkant. Ben dus even aan het rondneuzen voor een andere buggy