urban jungle duo!!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door muis26, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haaaaaiii

ik wil graag de urban jungle duo aanschaffen.. volgens mij is dit toch 1 van de beste wagens nu... (nadelen en voordelen wil ik graaag horen van jullie :))

Maar nu heb je het 2009/2010 model, die heeft 2 afzonderlijk te verstellen zonnekappen....

en het 2008 model, die veel op Marktplaats en goedkoop is te vinden, maar met 1 grote zonnekap.

ik gebruik hem eerst met reiswieg, voor de baby, en mijn zoontje is dan 16 maanden en zit in een zitje..... hoe gaat dat dan met die grote 1 geheels zonnekap? of kan die er dan niet op?

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!!!!! pleassseee help me hihi
    :D:D:D

liefs Muis

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb een nog oudere versie met dubbele kap, maar het is geen probleem om de wagenbak en het zitje tegelijk te gebruiken. Ik heb dat ook heel lang gehad, nu even geen baby die erin moet liggen, maar dus 2 zitjes. Maakt niet uit alle combinaties kunnen.

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Die kap moet er dan tijdelijk af, of je kunt hem er wat scheef opzetten. maar ik vond het geen probleem. Echt een superwagen, ik gebruik hem heel veel!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb m hier (nog ongebruikt door ons) staan, maar vind het nu al een super ding! :)

5. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Superwagen!!! Ik kon de kap er gewoon oplaten toen het wiegje er op zat. Ik vind het zelf niet nodig om 2 aparte kapjes te hebben. Tenslotte gebruik je de wieg ook maar heel erg kort...
    Als ik de kap gebruikte en de kap van de wieg was het voor de kleine bijna afgesloten, vond ik ideaal toen het begin van het jaar nog koud en guur weer was en nu voor de zon zou het ook makkelijk zijn.
    Echt een aanrader als je het mij vraagt!!! Hier heeeeel erg veel plezier van en hij rijdt superlekker!
    Vind hem veel fijnder dan mijn enkele wagen.

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    (ik lees effe mee, wil er ook 1 aan gaan schaffen omdat er bij ons straks ook maar 16 maanden tussen gaat zitten).

7. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Super wagen!!! Wij hebben het 2009 model. Dat is ook nog met 1 kap voor de zit inzet.

Geen ervaring met zitgedeelte en reiswieg tegelijk. Maar raad deze kinderwagen zeker wel aan!

Deel Deze Pagina