Hoi, bij babydump hebben ze nu de maxicosi cabriofix in de aanbieding van 189 euro voor 129 euro. van 0 tot 9 maanden staat erbij. Iemand ervaring met dit stoeltje? past het in elke auto? gewoon maar kopen?
Bij ons bevalt ie prima! Kleine man zit er ook prima in. Lijkt mij dat deze in elke auto moet passen. Anders voor de zekerheid even navragen. Wij hebben er overigens een easybase bij gekocht. De easybase bevestig je dmv de autogordels op de achterbank van de auto en de maxi cosi hoef je hier alleen op te klikken. Ik vind het echt ideaal.
Is volgens mij het meest verkochte auto stoeltje? Of in iedergeval een veel verkochte? Wij hebben hem ook, maar baby zit nog in buik dus kan je geen ervaring vertellen.
wij hebben de cabriofix in combinatie met de family fix base. bevalt ons prima. voordeel van de familyfix base is in onze ogen dat je de maxicosi er ook nog wat rechterop op kan zetten zodat je kindje als het goed kan zitten ook nog wat naar buiten kan kijken. ons meisje is nu 11 maanden en is vrij klein en tenger (71 cm en 8 kg) en past dus nog makkelijk in de maxicosi en is eigenlijk nog te licht voor de 9m+ autostoeltjes, zo kan ze evengoed naar buiten kijken en moppert een stuk minder tijdens het rijden
fijn dat jullie zo positief reageren! de easybase: begrijp niet waarom dit gemakkelijker is? haal je stoeltje er dan steeds uit in het begin? easybase misschien ook op Marktplaats verkrijgbaar of niet? wat hebben jullie voor de easybase betaald? o en is dit een mooi prijsje van de babydump of andere goedkopere tips?
Wij hebben 'm ook. Nog niet in gebruik. Maar wat betreft de prijs. Ze geven bij Babydump de laagste prijs garantie tot de geboorte, dus mocht je hem later nog goedkoper tegenkomen, dan krijg je het verschil terug.
Wij hadden de easybase omdat mijn auto te kleine gordels had. Voordeel van de easybase is dat je de maxicosi in de auto kan laten zitten. Als ie in de gordels zit dan moet je hem er uit halen om je kindje eruit te kunnen halen. Je klikt de maxi cosi zo vast en los en het zit echt heel stevig. Wij hadden m op marktplaats (easybase met isofix en de maxicosi) voor 150 euro. Dat is niet veel geld omdat de easybase met isofix net zo duur is nieuw zonder maxi cosi.
150 euro voor de easybase... pffff wat een hoop geld! Ik heb gelezen en gehoord dat je autostoeltje nooit 2e hands moet kopen omdat je 100% zeker weten dat hij nooit gevallen is of een klap heeft meegemaakt..
De maxi cosi cabriofix is werelds best verkochte autostoel. Dus dat zit wel goed! Wat betreft de base. Kan hoeft niet. Als je een 3 deurs auto hebt vind ik het een super ding. (ook als je een 5 deurs hebt trouwens) Het is zo makkelijk klik erop en klaar en je kunt gaan rijden. Geen gehannes met die gordels. En vooral de 1ste maanden haal je steeds de maxi cosi uit de wagen omdat het niet handig is om zo'n klein prulletje steeds eruit te halen.
Wij hebben de maxi cosi, cabrio fix ook. Die kwamen we tegen voor 25 euro op de zwarte markt Helemaal nog nieuw in de verpakking. Hij bevalt ons prima! Past zowel als in een peugeot 205, als in een volvo 440
Wij hebben ook de cabriofix, gewoon een prima stoeltje. Wat betreft de easybase, die hebben wij niet en ook nooit gemist. Als je je baby eruit wil halen, moet je inderdaad de gordel losmaken, maar het stoeltje kan dan wel blijven staan. Dat doen we bijvoorbeeld als we naar de stad gaan en Lisa de kinderwagenbak in gaat dan. Maar als we thuis komen gaat de maxicosi altijd mee naar binnen.
wij hebben hem ook. Fijn stoeltje, gebruikt tot mijn dochter een jaar werd. Wij hebben ook de isofix base, vooral uit luiigheid eigelijk, maar het schijnt ook nog veiliger te zijn. Ik zou echt nooit van mijn leven een maxi cosi of easybase tweedehands kopen. Misschien is er iets mee gebeurd (hoeft maar een kleine aanrijding te zijn) en hij is niet meer veilig... dan nog liever een goedkoper, ander merk stoeltje uit de winkel!
Helemaal mee eens. Met babyspullen kun je overal op bezuinigen, maar niet op de veiligheid van je kind in het verkeer. Wanneer je een aanrijding hebt gehad met een autostoeltje achterin al dan niet met een kind er in of niet, dan moet je van de verzekering een nieuwe stoel aanschaffen. Je denkt misschien dat het stoeltje nog goed is en er niks aan zien, vanbinnen kan er wel iets kapot zijn en jammer genoeg merk je dat pas wanneer je weer een aanrijding krijgt met alle gevolgen van dien.... Tenzij je de persoon kent van wie je hem over neemt dan is het wat anders natuurlijk, maar ook weer tenzij die niet te oud is. Maxi cosi garandeerd de veiligheid van het stoeltje tot 5 jaar oud.