Afstand plankje tot commode

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sucre, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Even een gekke vraag.

Hoeveel cm hebben jullie overgelaten tussen de commode en het plankje erboven?
    Niet tenhoog, zodat je er makkelijk bij kan of juist wat hoger zodat je kindje er nog een lange tijd niet bij kan.

Alvast bedankt! :D

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik denk dat je er het beste zelf voor kan gaan staan en dan kijken wat voor jou de gemakkelijkste hoogte is om spullen van de plank te pakken. en dan ahv die hoogte de plank op te hangen. Je kindje zal zeker het eerste jaar niet op de commode kunnen staan dus ook niet bij het plakje kunnen maar jij moet er wel goed en gemakkelijk bijkunnen dus ik zou me over je kindje geen zorgen maken.
    succes

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik zou hem zo hoog hangen dat je er nog net bij kan, zonder op je tenen te gaan staan.
    Anders hangt ie toch snel te laag en gaan kindjes eraan hangen als ze wat groter worden. Of stoten snel hun hoofdje als ze wel gaan staan op de commode.

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wij hebben m op 50 cm afstand vanaf de commode zodat als de kleine kan zitten die z'n hoofd niet stoot en tegen de tijd dat ie z'n hoofd kan stoten verwacht ik dat ie t begrijpt als ik zeg pas op je hoofd :D

Deel Deze Pagina