babybed

Discussion in 'De babyuitzet' started by cle23, May 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    Dag dames.

Ik kom er maar geen wijs uit.
    Wat heb je precies nodig voor in het bedjes. Dus matrasje e.d.?
    Hoeveel koop je van wat?
    En in welke volgorde maak je het op?

Kan iemand me helpen?

liefs

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Matras, daarop een molton hoeslaken om je matras te beschermen, daarop eventueel een molton bedzeilje (alleen onder de billetjes), Daarop een hoeslakentje en eventueel bij het hoofdje een hydrofiele luier. En dan kun je het bedje opdekken met een dekentje en lakentje.

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik maak het bedje eerst wel op zoals ik denk dat t goed zit ( eerst zoals ons eigen bed, zeg maar)

Als we terug komen uit t ziekenhuis kan de kleine ( lijkt mij) eerst wel even in de bak van de wandelwagen liggen zolang wij aan t stoeien zijn met t bedje.. Ik hoop dat we op een knappe tijd thuiskomen en de kraamhulp er dan vlot is.. Die weet zeker raad met het bedje!!

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had toen de tijd het bedje ook al opgemaakt.
    toen Esmee en ik na een aantal dagen thuis kwamen uit het ziekenhuis heeft de kraamverzorgster het bedje goed opgemaakt voor me zoals het hoorde.
    als je het verkeerd opmaakt je kraamverzorgster maakt het dan wel goed voor je op.

Annemarie als je uit het zh komt met je kleintje heb je echt geen puf om een bedje op te maken.

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    dan is de kraamhulp "de klos"..

en kleintje ook min of meer.. die mag dan in de wandelwagen bak even wachten tot t bedje goed ligt..

Share This Page