mijn nichtje heeft met de sudo creme gespeeld www.heldersweekblad.nl vakantiefotos en dan de foto van 8 sept.
hahahahah ik was ook al aan het zoeken leuke fotos zijn dat mijn neefje en nichtje hadden ooit eens een nagellak doos te pakken hahahaha vloerbedekking en al moest eruit!
ooooooooooooowh wat een drama! Dat krijg je er echt amper uit! Mijn buurjongetje heeft dat dus ook gedaan als je het gaat wassen wod het grijs hahahahahahha wel een hele leuke foto!
gordijnen zaten ook inderdaad helemaal onder en t was een rotwerk om het er uit te halen hahhahaha maar t zag er zo leuk uit. in dr haar ook helemaal geplakt hihihiih
mijn zoon ook eens gedaan Weet je dat sudocrem erg glijdt op laminaat? En op deuren en aan de commode en op de muren en in kleren en aan het traphekje en...nou ja, jullie begrijpen het vast wel
de mijne heefthet ook al is een keer geflikt om de pot uit me tas te vissen. was even plassen en toen ik terug kwam, na je raad he al zat alles onder inclusief zij zelf en ze keek me aan alsof er niks gebeurd was en gooide de pot half leeg weg . moet zeggen dat me tafel naderhand wel erg goed blinkte dus het is niet alleen goed voor de huid maar ook voor hout