Ik ben student, maar neem wel verlof maar anders... Weet niet of je dan iets aan me hebt, maar zo wel PB me maar ff dan stuur ik je mijn mailadres! Ben zelf ook bezig met een afstudeeropdracht en ik weet hoe fijn hulp is met zoiets
ik zie hier echt heel veel reacties.. zouden diegene die dat nog niet hebben gedaan hun mail adres even in een pb kunnen zetten??? dan stuur ik je de enquete. Groetjes,
Ik wil je best helpen, maar waarom stuur je de enquete niet per pb? Ik wil nl niet mijn email adres geven.
hoi, ik stuur hem niet per pb omdat de enquete daar niet in past. er is namelijk een maximale aantal tkens dat je mag invoeren. ik snap best dat je je mail adres niet wil geven, maar ik zal er niks mee doen. maar als je alsnog niet je mail adres wilt geven dan snap ik dat heel goed. ik vind het al lang leuk dat je laat weten dat je wel zou willen helpen groetjes
heeey, was nog ff benieuwd of mijn mailtje goed is aangekomen?? ik kon op de een of andere manier niet de antwoorden aankruisen, dus heb maar gewoon de antwoorden getypt en verstuurd! hoop dat je er wat aan hebt, groetjes riniti
Stuur maar op! Ik ga binnenkort met vakantie, voor wanneer heb je het uiterlijk nodig? Succes in ieder geval met je opdracht!
hoi allemaal, via deze weg wil ik jullie er bedanken voor de hulp. Ik heb nu genoeg enquetes.. de laatsten heb ik nu verstuurd, daar wacht ik nog op. dan ga ik mijn rapport schrijven. super bedankt. groetjes