Gaan jullie met oud en nieuw buiten staan? Bij ons is er altijd achterlijk veel vuurwerk met keiharde bommen en 100.000 klappers! Daarvoor sta ik al met mijn handen op mijn oren. Ook schrik ik altijd enorm. Vind t siervuurwerk wel mooi maar ben altijd blij als t voorbij is en iedereen al zijn vingers nog heeft Hoeveel last kan de kleine hier van hebben?
Is het niet zo dat een kindje kan schrikken? Ik blijf zowiezo liever binnen, ik houd niet zo van vuurwerk. Vind het mooi om naar te kijken, maar ik blijf uit de buurt.
De kleine kan ervan schrikken maar volgens mij kan het geen kwaad hoor! Het is maar net wat je wilt! ik ga niet naar een drukke buurt dus zal wel meevallen denk ik!
Bah nee ik blijf ook binnen en ben inderdaad ook blij als het afgelopen is en iedereen zijn vingers nog heeft.
ik blijf ook binnen ik hou niet van vuurwerk. onze zoon sliep vorig jaar overal doorheen dus hoop dit jaar ook en als hij wakker is, mag hij uiteraard kijken. Ik vind het altijd prima als het weer voorbij is.
Vorig jaar was ik een week of 7 zwanger met oud op nieuw. Ben lekker binnen gebleven, sterker nog, was zo moe dat ik naar bed ben gegaan . Dit jaar blijf ik ook weer binnen. Luisteren of kleine meid er geen last van heeft.
Ik ging sowieso al nooit naar buiten omdat ik er zelf niet van houd en tegenwoordig blijf ik bij mijn katje die epilepsie heeft en ik altijd bang ben dat ze door angst en stress in een aanval schiet. En dit jaar komt ook nog de schoonfamilie met een hond dus nee...ik blijf lekker binnen!! Niet voor de kleine dus, maar voor mezelf
Het kan geen kwaad om naar buiten te gaan, je kleine kan er wel van schrikken maar dat geeft verder niet. Ik ben met 37 weken nog naar de bioscoop geweest (actiefilm), dat was ook geen probleem (speciaal nog gevraagd aan de vk ). Maar goed, ik ga dit jaar ook niet naar buiten, onze dochter zal wel wakker worden dus we gaan met z'n drietjes vanachter het raam kijken.
Denk dat ik 0.00 uur nog niet eens haal... mocht het wel zo zijn, denk ik dat ik kindjes aan t troosten ben... ben trouwens geen enkele zwangerschap om 0.00 uur naar buiten gegaan, niet omdat ik denk dat het schadelijkj is ofzo, maar meer omdat ik dan een goed excuus had om binnen te blijven... (voor mij hoeft het niet...)
Hmm das een goeie. Ik hou er sowieso ook niet zo van, al dat geknal. Kijk ook liever van achter het raam. Maar vind het vaak wel weer gezellig buiten, even iedereen gedag zeggen en een gelukkig nieuwjaar wensen. Denk dat het voor de baby niet zo heel veel uitmaakt of ik nou binnen of buiten sta, de knallen hoor je binnen net zo goed, dus daar kan ie ook schrikken. Ik denk dat ik het maar van het weer laat afhangen
Tuurlijk! Ik ga zeker weten naar buiten. Misschien wordt de baby wakker, maar dat lijkt me niet zo erg. Hier heb je al dagen veel melkbussen, dus de baby went langzaam
ik ga ook gewoon naar buiten toe even de buurtjes gedag zeggen enz die spreken we nooit zo vaak maar met oud en nieuw dus wel
Ik ga denk ik wel naar buiten, zat er wel over na te denken om een kussen tegen mijn buik te houden om de ergste knallen wat te dempen,, Haha!