Aftel club april 10 weken.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angel02, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha lekker blijven genieten van het idee voor je t weet zit je straks ook weer in die kamer en denk je terug aan dit moment in je pyjama haha:p

Ik heb ook aangegeven dat ik dezelfde dame als de vorige x wel weer zou willen en t zou meegenomen worden maat of t uitkomt durft ze me niet te garanderen ..
    Krijg jij ook de 2e keer weer een intake thuis of een telefonische intake dit keer ?!

Fijne dag vandaag

2. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Weer een intake thuis!

Lijkt mij zonde want ik weet alles wel. Maar goed het is ook wel persoonlijker :)

3. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa wel fijn dt ze nog een keer een intake thuis doen ..
    Bij mij is t telefonisch gebeurd opzich ook niet zo heel erg maar ze kunnen je nu toch nog niet garanderen dat de persoon waar je om vraagt bij jou thuis zou komen ..
    Vandaar dat het bij ons telefonisch gebeurd

4. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Lekker gevoel he heb je al plannen wat je allemaal wil gaan doen de komende weken.
    Wat fijn dat je dezëlfde kraamhulp krijgt en dat het ook nog zo goed klikt dan:D

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wat super dat je dezelfde kraamhulp krijgt! Afgelopen week hier de intake gehad en het komt dan toch wel heel dichtbij hoor :)
    Helemaal bespreken aan welke kant van je bed je alles moet afdekken en wat er allemaal klaar moet zijn etc. Werd er wel beetje zenuwachtig van :p ben de hele zwangerschap nog geen seconde angstig geweest voor de bevalling, maar door dat het opeens zo dicht bij komt kreeg zij het wel even voor elkaar :p

6. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Hallo iedereen ben ook 2 april uitgerekend van ons,4 e kindje. Wat vliegt de tijd zeg! Hier geen kraamzorg,wil gewoon lekker rust hahaha

Begint nu wel zwaarder te wordem ivm bekken en indalen maar mag niet klagen

Ben,nog niet helemaal,klaar tas bijna. Ben nu de dekentjes lakens van wiegje wassen dan opmaken

En laatste dingen halen steeds schiet er wel iets te binnen Oja dat heb ik nodig

Alleen nu erge kies zenuw pijn auwwww icm zwanger zijn dan,voel je gewoon op

7. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh dat schiet idd alweer lekker op zeg ..
    Hoe oud zijn je andere kinderen als ik vragen mag ..

Ik heb ook een tijdje getwijfeld of ik wel kraam zorg wilde maar vorige x was het toch wel heel prettig dat ze er was omdat ik eigenlijk vanwege de knip in bed kon liggen en even naar de toilet en veder kon ik niks want dee te veel pijn om te lopen of te zitten

Hier ben ik nog niet begonnen met de tas ga ik volgende week doen
    Eerst de laatste dingen scoren en dan rustig aan de tas gaan inpakken
    Tijd zat denk ik constant haha maar voor ik t weet is er weer een week voorbij haha !

Vervelend van je kies kan er niks aan gedaan worden voor je ?!

8. Hanneke1986

Hanneke1986 Actief lid

17 mrt 2014
    307
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben ook nog bezig met de tas. Ik vind het nog best moeilijk. Ik ga bevallen in het ziekenhuis, dus hij moet echt wel klaar staan binnenkort. Hebben jullie nog tips met spullen die echt handig zijn?

Voor de rest gaat het met mij wel oke. Ik merk wel dat het wat zwaarder word en vooral 's nachts is het soms best onrustig in mijn buik.

Wij zijn nog bezig om het toilet beneden te verbouwen en we hopen dit komend weekend af te hebben. Ik hoop echt dat de kleine tot die tijd nog even lekker warm bij mij binnen blijft zitten. Zelf heb ik wel het gevoel dat de klein niet tot 40 weken blijft zitten, maar misschien iets eerder gaat komen. Het is een gevoel en ik kan ook niet verklaren of uitleggen waarom ik dat denk.

Zien jullie op tegen de bevalling?

9. sanna1986

Ik heb ook de intake met iemand anders gehad dan diegene die komt.
    @angel2 ja de planning is nog druk haha

@pietje hihi welke kant moet je afdekken dan? Toch gewoon je eigen kant hahaha!

@Mama 02 Wat grappig dat je geen kraamzorg wil ivm rust. Ik wil juist de kraamzorg voor de rust!!! Haha

@ hanneke1986 warme sokken!!! Na de bevalling had ik het ijskoud.
    Ja ik ben heel bang voor de becalling. De vorige was een totaal ruptuur..

10. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ja hahaha weetje me andere kids zijn zoon word deze maand8 jaar dochter van 6 en zoon van 4 Wanneer hum naar school zijn wil ik gewoon lekker me bedje weer in ipv vreemde in me huis die toch niet veel doen. Me man doet de dingen in huis en de kids die zijn al best zelfstandig met eten aankleden hun spullem opruimen enzo

En wat betreft de tas ja ik denk ook steeds wat moet er nog in

Denk wat drinken iets met suiker dextro en wat lekkers voor na of tijdens bevalling

Moet pantoffels halen die vergeet ik steeds en toilet spullen ook

Ja me kies had gaatje en andere moet ik wortelkanaalbehandeling nou nog voor bevalling vind ik niet zo leuk maar beter nu als erna

De andere kids zijn met 41,5 en 41,3 en 40 weken geboren ben benieuwd of deze voor de 40 weken komt aangezien ze steeds paar dagem eerder komen

Hebben jullie ook dat de beeb ke pijn doet met draaien ineens zo steek onder krijgem

11. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Moet nog steeds mijn tas inpakken.weet echt niet wat ik mee wil nemen ben erg besluiteloos haha.

Net terug van de gynaecoloog alles was goed met de uk.:p
    Hij is al mooi ingedaald dus ik denk dat ik 28 april niet haal haha.
    Hoe gaat het met jullie.
    Liefs

12. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Leuk meiden, kom me hier ook maar melden!
    Ben 8 april uitgerekend van onze tweede uk!

Ik moet ook nog achter mn tas aan, heb wel even twee lekkere joggingsbroeken ingeslagen, lekker met een shirtje er boven en klaar :)

Verder is hier eigenlijk alles wel zo goed al klaar, op wat kleine dingen na (kinderwagen ombouwen enzo)

13. sanna1986

Ik ben begonnen met het wassen van de kleertjes maar oeiiii wat heeft dit kindje veel!!! Vrijwel alles nog van E. Dan nog wat kleertjes gekregen. En ik vond dat ik ook nog wat moest kopen. En hup zeker 5 wassen :$

14. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Haha komt me bekend voor onze man heeft ook veel .hihi
    Welkom Loesje voor jouw schiet het al lekker op zeg voel hè al iets .

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nou dames, hier ook nog geen tassen klaar staan..
    Maar gister toch naar het ziekenhuis moeten gaan. Hele weekend al wat rommelig.. smiddags diaree en overgeven en vanaf 19 regelmatige weeen.
    Snel tas gepakt, wiegje opgemaakt en klaar gezet en schoonmoeder gebeld om te komen. Doe had de tas gelukkig wel klaar staan :)

Beeb lag weer in stuit en hartslag was onregelmatig. Ks was het plan als ik ontsluiting zou krijgen of t hartje nog onregelmatiger. Beide herstelde zich snachts dus ks is uitgesteld.

Vanavond nog een nachtje blijven.. spannend dus!

16. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oh dat is spannend zeg voor jouw Hoe voel je nu dan .
    Ben je weer lekker thuis .
    Liefs

17. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Net terug van de gynaecoloog alles was goed en heb groeiecho gehad.wat was het leuk om hem weer te zien hihi

Hoe gaat het met jullie .

18. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ukkie Hoe gaat het nu met je alles goed met de beeb ook.

Deel Deze Pagina