Hallo, Bij deze verkoop ik mijn Zwangerschapsshoot voor 2 in Rotterdam Wat wordt er geveild Zwangerschapsshoot voor 2 personen Kopje koffie of thee Gebruik van windmachine en accessoires Data De waardebon is geldig van 23 april 2012 t/m 29 juni 2012.Na het winnen van de veiling dien je binnen 1 week een reservering te maken. (vanaf nu binnen 6 dagen!) Ik wil hier geen extra reclame lopen maken voor het bedrijf (mag volgens mij ook niet Heb je interesse stuur me een pb met een leuk bod en jij kan met je partner samen op de foto. Let wel dit gaat enkel om de shoot, de foto's zelf (digitaal of afgedrukt) dien je nog te betalen. Helaas kwam het bij ons niet uit en vandaar dat ik hem door verkoop
Dus je doet een bod voor de shoot en daar betaal je dan voor en dan heb je nog niks? Je moet de foto's alsnog betalen, krijg je niet standaard een paar foto's mee?
Ik heb er inderdaad ook 10 euro voor betaald en voor die prijs mag hij ook weg. Het is meer dat ik een ander er blij mee maak dan dat ik er aan wil verdienen nl!! Je betaald apart voor de foto's (digitaal of afgedrukt) dat is weer te vinden op de site. Ongeveer 5 euro per foto als je het digitaal wilt. dus als iemand interesse heeft?
Onbegrijpelijk dat er nog niet veel gereageerd hebben. Het is dat ik niet zwanger ben, maar ben wel fotografe en een fotoshoot voor 10 euro is echt een koopje! Meestal ben je gemiddeld tussen de 100 en de 200 euro kwijt aan opnamekosten en moet je nog apart betalen voor elke foto. Dus zwangere meiden, ik zou deze kans grijpen!
Ik ben zelf ook fotograaf en zo gek is het niet dat je nog voor foto's apart moet betalen hoor. Hoeveel tijd denk je dat er in het fotograferen zelf maar vooral in de nabewerking gaat zitten? Ik doe normaal een persoonlijke shoot, bewerk zorgvuldig alle foto's, maak een persoonlijke website met bestelmogelijkheid, maak tevens een persoonlijke dvd met afbeeldingen, persoonlijke enveloppen en verpakkingsmateriaal. Alles dus heel persoonlijk, dat mag wel duidelijk zijn. Een tientje is dus echt niks. Zelfs het dubbele of driedubbele niet.
Je leest het van de experts!! thanks meiden voor jullie mening. Je hebt nog 5 dagen om te reserveren dus ik zeg; wie wil? groetjes
Leuk! Maar ik krijg een gratis fotoshoot bij een fotograaf waar ik vroeger (toen ik nog weleens af en toe modellenwerk deed) veel kwam! Incl gratis foto s op cd, en.nee het is geen prutser maar een goede fotograaf, altijd fijn om commecties te hebben Maar 10 euro is niet veel, tenzij de foto s echt belabberd zijn..
snap ook niet dat niemand interesse heeft, is toch een koopje. ik zelf hoef het niet, mn broer is fotograaf