Ja ikke! 5 nov intake en echo.. En ben zooo bang dat t niet goed is ofzo... Zou nog eerder een echo willen maar dat heeft gewoon geen nut.. Ben 5 november tussen de 6 en 8 weken.. Weet nl niet precies wat mn cyclus gedaan heeft
wij hebben de echo nu ook 2 dagen eerder dus 12 november ben dan na mijn berekeningen 8 weken Vind het zo vreselijk spannend, ik ben echt zo bang dat het niet goed zit.... ook al heb ik geen aanwijzing dat het zo is Mijn kwaaltjes blijven gewoon en ook geen bloedverlies of dergelijke dingen maar die onzekerheid pfffffff om gek van te worden! We tellen samen af dames!
Wij hebben 5 november onze eerste echo! Dan ben ik rond de 8 weken volgens mijn berekening. Nog een paar nachtjes slapen! Zooooo spannenddddd!!
Ik doe mee! 15 november hebben wij inze eerste echo. Dan ben ik 7 weken en 5 dagen.. kan ook niet wachten. Voooral omdat ik ook zon last heb kwaaltjes... hoop dat alles goed is met de kleine 💖💕
Heb 15 oktober al wel een echo gehad maar daarop was alleen een vruchtzakje te zien. 5 november de herkansing, voelt voor mij meer als een 1e echo en ben suuuuuper zenuwachtig!
Hier totaal geen kwaaltjes.. Maakt me toch weer onzeker ook al had ik het bij dochter precies hetzelfde haha!
Die eerste weken zijn echt hatelijk hé! Zo in spanning afwachten of alles wel goed zit.. ik ken het!! Ik ben zo blij dat ik de gevaarlijkste weken voorbij ben, maar heb de weken ervoor wel goed doorstaan.. zoveel mogelijk afleiding zoeken dat de tijd nog sneller gaat !!! Succes iedereen met die eerste echo binnekort!
Wachten duurt lang!! Ik krijg met 7 weken en 5 dagen de eerste echo. Krijg je dan standaard met een week of 12 nog een echo?
Ik tel ook mee dames! 21 november tweede echo. 31 oktober eerste echo gehad maar was net iets te vroeg voor het hartje
Oeh leuk topic, zit nooit echt in dit gedeelte. Maar voor mij is het wachten bijna voorbij, mag morgenvroeg.. Pfff zenuwachtig..
Nog 3 kwartierrrrrrr dan is het voor mijn gevoel erop of eronder! Ooohhhh ben zo zenuwachtif! Krijg geen hap eten door m'n keel!
Ik meld me ook graag aan. Ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger en krijg vanavond me eerste echo in het ziekenhuis. Omdat wij via het ziekenhuis geholpen zijn bij onze zwangerschap krijgen wij het dubbel op want volgende week donderdag krijg ik bij 7 weken en 6 dagen al meteen de tweede echo via de verloskundige. Ach ja soms moet je maar al het positieve zien van zwanger worden via t ziekenhuis... Ik ga een stuk meer echo's krijgen omdat ik tot 15 weken bij zowel het ziekenhuis als bij de verloskundige op afspraak moet gaan...
Ik mag 19 november voor mijn eerste echo! ik ben dan 7 weken. Ik mag eerder omdat ik een hele onregelmatige cyclus had. Volgens het bloed ben ik echt 5 weken, maar de verloskundige wilde het voor de zekerheid ook op de echo bekijken. Ben benieuwd! Zo spannend!
Succes met wachten dames (het duurt idd erg lang maar voordat je het weet is het al zover!) Ik heb vandaag (voor mijn gevoel) de eerste echo gehad en ik heb een kleine ukkie van iets meer dan 1 cm in m'n buik mét een kloppend hartje! Het is het wachten meeeeer dan waard! Ben nu al zo verliefd!