Kan punctie te laat gepland worden?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wilma24, Nov 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal gelukkig! 7 follikels! Nu wilde de arts de punctie plannen voor dinsdag. 1 was al 18 mm de rest 14. Ik heb gevraagd eerst bloed te prikken. Het is onze laatste kans die vergoed wordt en wil de punctie niet te vroeg. Nu moet ik toch maandag eerst weer komen voor echo. Punctie dus op zijn vroegst woensdag. Arts en gyneacoloog hadden erover getwijfeld, maar toch dit besloten. Nu ben ik weer bang dat we te lang wachten. Is er een risico als de punctie te laat gepland wordt? Het moet gewoon goed gaan dit keer.

2. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Nee hoor, die van 14 moeten nog lekker doorgroeien, dus woensdag klinkt goed.

Ik heb dinsdag de punctie en ik had vandaag al een paar follikels van 17mm en nog kleinere. De andere follikels moeten nog de kans krijgen om door te groeien :)

Geen zorgen en ik heel veel succes, ik duim hard dat dit jullie geluksronde wordt X

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Wow Wilma, wat een top nieuws! Die van 18 is dan misschien te groot, maar de rest vast niet. Goede score! Ik duim voor je!

4. Linda18

Linda18 Actief lid

Sep 18, 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk niet dat het echt te laat kan zijn voor de punctie omdat alle follikels wel blijven zitten doordat je decapeptyl of lucrin spuit (of evt daar een andere medicatie voor gebruikt).
    Tijdens mijn 6e poging hebben ze de follikels iets langer laten doorgroeien (was nieuw protocol) en had een heel goed embryo. Helaas na 7 pogingen nog niet zwanger. Wij moeten er helaas mee stoppen.

5. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij lopen dus een beetje gelijk op. Zie je op tegen de punctie dinsdag?

6. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie bij jou ook goed nieuws! Hoe gaat het nu?

7. diaantje844

Nov 16, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is een verstandige keus ik heb ook een punctie gehad met 1 van 18 de rest 14 a 15 ik had dus maar 1 eicel die bevrucht kon worden dus dit is een goede keus ik heb gezegt met deze grote doe ik het nooit meer..
    telaat kan het niet zijn ze mogen best nog wat door groeien :):)

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Ja Wilma, wij hebben eindelijk een echte kans nu we weten waar het mis ging. Ik had 8 eicellen, 6 bevrucht en 3 achtcellig op dag 3. Ik denk alleen niet dat deze is gelukt... Ik voel me precies zoals altijd! Nouja ik heb hoop tot de test hoor! Ik hoop dat ik cryo's heb, maar dat horen we pas over een paar weken...
    Succes dinsdag, zet 'm op!

9. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Niet zo, het is mijn tweede punctie dus ik weet wat ik kan verwachten. Vorige keer was het goed gegaan, hopelijk dit keer ook. En jij?

10. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer echo gehad. 1 van 20, 5 van 18 en 1 van 14. Blij met deze topscore! Woensdag punctie.

@Doortje Wat ontzettend spannend. Hoe deze poging ook loopt. Ik hoop dat je cryo's hebt. Wist niet dat het zo lang duurde voor je dat hoort. Duim voor je dat deze poging is gelukt.

@wachtenopeenwonder Ik zie er ook niet tegenop. De eerste 2 keren ging goed. Vind het wel super spannend omdat het altijd weer de vraag is wat eruit komt. Heb steeds ook lege blaasjes gehad. Durf eigenlijk niet te hopen, maar doe het stiekum toch ;)

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Wowie Wilma, Laten we hopen op veel mooie eitjes! Het ziet er iig goed uit! Succes woensdag!

12. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    VIJF eitjes! Het is hier vandaag even feest. Vrijdag horen we of er bevruchtingen zijn. Maar deze score vieren we maar vast.

13. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Super Wilma!

Share This Page