Vandaag onze 5de IUI gehad. Nu 14dagen wachten tot we een testje mogen doen. Vorige cyclus heb ik mezelf knettergek gemaakt door al ontzettend vroeg te testen. Dit weekend heb ik 4digitale zw-testen gekocht. Exact vandaag en 2 weken wil ik een digi test doen, maar hoe kom je in hemelsnaam die twee weken door?? Iemand tips? Ik heb ondertussen al een aftel kalender gemaakt op het werk zodat in iedere morgen een dagje kan doorstrepen,... Belachelijk é! Liefs
Zoveel mogelijk afleiding zoeken, veel monopoly spelen ofzo dan moet je je daar op concenteren En nee, lieve schat, het is helemaal niet gek dat je de dagen afstreept!! Ik ga voor je duimen dat je dit keer zwanger wordt.
Wat een zenuwslopende dagen, lijkt me zoo spannend! Ga lekker sporten..of is t beter dat nu niet te doen (geen ervaring daarmee) Moeilijke legpuzzel maken, zuigt je concentratie op! Met vriendinnen afspreken, lekker werken als je dat doet.en leuk vindt! Vakanties zoeken, puur voor t idee wat leuk zou kunnen zijn..goed boek lezen..en nog 1 Niet te vaak op de kalender kijken, hoe lastig ook! Spannend, ik duim voor je! Sterkte
Helemaal niet raar of gek, wel zenuwslopend Ik heb net mijn vierde iui achter de rug en ik zit nu 5dpo. En... Ik ben weer alle vage verschijnselen aan het bijhouden, heel zinloos maar ik kan het niet laten. Ik koop de 2 voor 5 euro testen Vd kruidvat maar ik ga niet eerder testen dan 31-1 heb ik mezelf belooft. Dus ik tel met je af Tips: boeken lezen, dvd series kijken, veel afspreken met vrienden.... Die kalender misschien toch wegleggen ! Succes en ik duim voor je dat deze keer raak is!!! Gr. Mira
Meis, ik hoop dat het nu wel raakte voor je. Heb je testjes vorige maand gezien en vond het echt heel naar voor je.
eventjes tussendoor,.... wanneer heb jij geklust na IUI? Mijn man wilt deze avond klussen, maar heb niet zoveel zin
Help! Ik ging net naar het toilet en had een paar druppels helderrood bloed en wat bruin slijm,...!????
Een innesteling? Ik hoop het zo voor je!! Wie weet.. Dat gebeurd toch meestal ongeveer een week na de bevruchting? Dus kan maar zo.. Mijn duimen draaien voor je!!
Dat is ook bij iedere zwangerschap verschillend, de ene heeft het wel, de andere niet. Ik heb het nooit gehad bij mijn zwangerschappen, maar ik lees hier genoeg van meiden die bij de ene zwangerschap wel een innestelingsbloeding hebben en bij de andere niet.. Dus ik blijf hoop voor je houden!! Sterkte met wachten tot je kunt testen..
Hier ook een week voor nod rose bloedverlies,nu nog steeds en niet ongi geworden.Maar helaas blijven de testen negatief,hoop voor je een positief resultaat.
Dat weet ik niet, maar als over 7 dagen pas je NOD is zou ik zeker nog een paar dagen wachten.. Anders ben je alleen maar teleurgesteld als je een witte test hebt.. En het kan ook iets anders zijn he, dan een innesteling.. Maar dat is natuurlijk wel wat ik voor je hoop!
Dat zeker.. Probeer lekker afleiding te zoeken, hoe moeilijk het ook is.. Ik heb me de afgelopen weken ook suf getest, allemaal negatief. Dat is gewoon zonde van het geld.. Maar ik kon het dus ook niet laten.. Nu weer ongesteld geworden (1e keer na curettage) en de testdrang is dus weer weg Misschien kun je met jezelf een dag afspreken (bijv. 2 dagen voor NOD) dat je mag testen.. haha sterkte en succes!
Ik had vorige zwangerschap ook twee dagen voor nod positieve test.Paar daagjes afwachten.Wachten word beloond.
Hej Hope! Ik loop 3 dagen achter op jouw. Donderdag onze 2e IUI gehad. Nu 4dpo en ik wil ook zooo graag testen. Heeft voor mij alleen geen zin want heb ook ovulatie inductie gehad en ovitrelle gespoten voor een eisprong. Helaas blijven de testjes dan zeker tot 9 a 10 dpo vals positief. Ik hoop dat ik het vol kan houden tot 7 februari, dan ben ik 14 dpo. Spannend he meid! Heb jij ook ovulatie inductie gehad of IUI in je eigen cyclus? En voel jij ook van alles? Ik heb elke dag wel milde krampjes in mn onderbuik en vorige ronde had ik gevoelige tepels na eisprong, nu ook totaal niet! Voel me zo anders dan anders, ben benieuwd! Succes met wachten meid, is echt killing!