Hoop dat ik m kan showen, anders is er niks te zien, of ik moet zo sterk zijn morgen om niet testen, we zullen het zien!
Ik bemoei me er weer even mee hope Digitale testen geven pas zwanger bij Min 25 hcg.. En pas als dat gemeten is geeft hij zwanger aan. Dit kan echt nog niet lieverd, met een beetje geluk is het 2 dagen ingenesteld dus pas dán gaat je lichaam hcg aanmaken. Zo'n kruidvat testje zou je heel misschien een streepje kunnen zien, in het licht schuin houdend.. De test van kv mag je ook pas als positief beschouwen als er een dikke vette streep staat.. En die meet va 20 hcg.. Dus een heel dun streepje zou kunnen betekenen dat het vruchtje ingenesteld is.. Meis houdt moed!! Ik weet hoe moeilijk het is, maar ben nu aan mijn 3 de IUI toe en een stuk rustiger geworden. We kunnen alleen ons best doen, en hopen.. Kop op meid.. Het kan nog alle kanten op!!
Ik hoef niet te testen hopesept, werd gisteravond ongi, baal baal. Op naar rond e 16 hoop dat jij meer succes hebt deze ronde!
Morgenochtend doen we opnieuw een digitale. Ik zit dan 12dagen na de IUI en ik ga ervandoor dat ik ook die dag de eisprong had. Zit dan dus 12dpo,... Of toch maar naar kruidvat?
Hej meid! Ik heb vandaag op 8 dpo een testje gedaan met middagurine en heb een tuurstreep (zie mijn topic). Kan nog van de ovitrelle doen. Denk dat jij nu inmiddels wel pregnyl vrij bent! Succes met afwachten. echt killing he!
Ik doe straks een kruidvat. Om 16h gedaan met werken, dan vlug naar de kruidvat en testen. Heb daarnet nog geplast en ga nu niets drinken en straks plassen voor de test. IK WIL EEN STREEEEEEP!
En nu staat daar weer zo'n dom vaag lijntje! Eigenlijk haat ik die testen en toch die ik ze steeds weer omdat ze geen geld kosten. Ma 14dagen na iui
Voorheen had ik nooit van die lijntjes, deze ronde voor het eerst! Echt vervelend. Hoop toch dat er een beetje hcg is gespot en dat ie daarom een streepje geeft! Kan je er een foto van maken?
Wat een onzekerheid zeg.. Balen!! Stomme kruidvat testen ook.. ze geven volgens mij altijd streepjes (na afleestijd) de laatste tijd.. Maar geef de moed nog niet op, het kan nog! Zondag weer een digi proberen.. Ik duim nog steeds voor je!!!
Ik zal morgenochtend nog eens testen met een KV en als er dan nog niets te zien is dan mogen we opnieuw starten met Clomid vrees ik!!!! Hop hop naar ronde 31
Er is nog een klein beetje hoop, maar kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Digi knuffel!!