Jammer meid! Maar je bent nu 11dpo toch? Vriendin heeft ook met 11 dpo nega getest en 13 dpo een mooie roze streep, dus het kan nog!
normaal zouden we na 3 iui's al overgaan tot IVF, maar bij de 3de was het raak, dus wij waren ontzettend blij. Helaas een miskraam gehad. De gyn zei dan dat we verder moesten met IUI, maar nu 2 rondes later ben ik nog steeds niet zwanger. Ik denk dat ik vandaag een mailtje naar haar stuur om te vragen of wij in aanmerking komen om IVF te doen!!!
Balen dat je je ongi al voelt aankomen... Ik blijf stug door duimen!! Mocht het niet raak zijn dan hoop ik voor je dat e gyn instemt met IVF!
ach Hope, wat een onzeker gevoel hè. even over het overstappen op IVF, misschien moet je toch nog een paar keer IUI proberen. Je weet immers dat je daarmee zwanger kunt raken. door nog een aantal keer hier voor te gaan én mocht dat niet lukken dan overstappen op IVF verhoog je je kansen. Immers er worden maar drie IVF pogingen vergoed. Het is maar een idee hoor. IVF lijkt misschien zaligmakend maar is het helaas niet. Wij hebben heel wat extra pogingen moeten ondernemen voor ons grote wonder. En een IUI poging is iig een heel stuk minder belastend. groet
Dag meiden, Ondertussen zit ik alweer 7 dagen na de IUI en 8 dagen na ovitrelle,... Sinds gisteren enorm veel dik wit verlies. Ik heb dat altijd, maar deze keer is het echt wel veel!!! Ik dacht zo: laten we morgen eens testen,... Maar dat ik echt wel heeeeeel vroeg denk ik!? Liefs x
Ik zou morgenochtend willen testen met een CB met indicator. Ik zit dan 10 dagen na de IUI en 11 na ovitrelle. Denken jullie dat het al positief kan zijn; indien ik natuurlijk zwanger ben. Hopend op advies X
Zou eerst een kv doen. Beetje zonde van het geld anders. zaterdag weer en als je streepje dan donkerder is de cb doen. Weet je zeker dat het niet meer van de ovitrelle is. Succes!
Oeh je mag weer testen.. Spannend!! Heb je het stiekem al gedaan? Ik ben benieuwd en hoop echt dat het deze keer raak is!!