15 feb ovu test niet echt donker maar donkerder als eerdere test dagen daarna aflooend v kleur dus denk toch mn ei gehad...of is zo n test dan niet betrouwbaar ??????
de 4e van boven is de duidelijkste alleen op foto niet goed te zien daarna zijn ze weer naar wit gegaan..lijkt me dan dat je ei geweest is toch??
zijn oude testen van 14 dagen terug ben nu al 2 dagen overtijd..... Maar heb alleen maar witte testen daarna gehad tot 4 dagen voor nod die liggen in vuilnis dus moet toch ergens mn ei gehad hebben??????
op deze testen lijkt mij ook niet echt dat er een ei is geweest. en ja als je denkt dat je ei geweest is en je over tijd ben waarom doe je dan geen zwangerschaps test? normaal is het zo dat je ei er aan komt als je test streep even donker of donkerder is als de controle streep en dat zie ik niet op de testen maar als je zegt dat 4 dagen voor nod je streepjes weer donkerder worden kan het dan niet zo zijn dat je ei later is geweest dan normaal?
Ik heb vandaag ook zo'n lichte ovu gehad,.,maar dan ook de c streep erg licht ... Het duurde ook lang voordat de urine goed opgezogen was. Maar ik zie wel een soort van piek maar ze zijn zo licht?
ik heb niet gezegt dat ik 4 dagen voor mijn nod weer donkere streep kreeg hoor Maar toen ben ik gestopt omdat ze wit bleven na die 'piek' idd lov erg licht maar enige ''piek'' die er geweest is
Aan de hand van de ovulatietesten is je ei niet geweest, maar dit weet je natuurlijk niet zeker omdat je niet doorgetest hebt. Ik denk dat je een wat langere cyclus hebt deze ronde..