ooooh mooie echo!! hoop morgen ook op zoiets.... zucht spanning te snijden.... vandaag gebeld morgen gelukkig al terecht.... hoop zo dat het goed zit... heb in 2006 een ma gehad... en 2007 wel een gezonde zoon. maar pfffff gelukkig hoef ik nu nog maar een dag te wachten....
Zwangerschap is wel te zien maar past bij 5 weken en niet bij 6. Dus onzeker. Of ik ben minder ver of het is niet goed. Pas 14-1 weer echo...
Hier uiteraard geen eerste echo meer maar wil jullie wel allemaal veel plezier wensen! Maak je niet te druk dames :-D
Oh meis wat rot die onzekerheid! Maar tis nu gewoon afwachten niet gelijk negatief denken, positief blijven!
Ik vind het al spannend dat ik morgen naar de dokter moet voor advies haha. gewoon het idee dat ik het al aan iemand vertel
tuurlijk! zal alleen waarschijnlijk pas 1 januari worden... morgen om 15.10 de echo en daarna alle oudejaarsbezoekjes.... enn..... als alles goed is het vertellen dus dan denk ik druk druk druk hihihi.
Hallo allemaal, Ik heb iets later m'n eerste echo 24 januari en wat duurt wachten lang! Denk dat ik ook pas echt geloof dat ik zwanger ben als ik de echo heb gezien. Vind het nu nog zo onwerkelijk allemaal. Spannend meiden, zal aan jullie denken!
sinds gisteravond laat heb ik bloedverlies... vanmorgen helderrood.... ben bang dat onze beeb er niet meer is.... gelukkig had ik dus al afspraak voor eeb echo zucht.... gaan we weer
Het wordt erger... met krampen... Ik hoop voor jullie allemaal mooie echo's en wolken van beebs..... ik moet helaas nog wat geduld hebben. ...
Oh wat erg meis !! Ik vind het zo naar voor je. Neem je tijd om dit te verwerken , ik weet het kan heel hefig zijn. Dikke knuffel... !
Wachten duurt inderdaad lang. Zoek wat afleiding en ga leuke dingen doen. Zo kom je wel door de tijd heen Ik was zo blij dat bij mij de feest dagen er tussen zaten want wachten is killling.... Succes en ben beniuewd naar je echo 24 januari