Nog 7 dagen en dan 10 dagen camping duinrell. Zouden eigenlijk naar toscane gaan maar durfde t toch niet aan dit jaar. Hopelijk volgend jaar wel
@GossipGirlxoxo ..... iedere dag kijk ik bij de nieuwkomers of jij erbij zit....heel amsterdam zit hier inmiddels en ik merk dat ik hun accent aan het overnemen ben
Wij gaan over 4 dagen weg... ben ik ziek @#€&#@!! Vanmiddag een Coronatest. Hoop toch echt dat het ‘alleen’ een verkoudheidje is. Binnen 48 uur de uitslag zeggen ze. Sleurhut voor de deur, ik wil inpakken.
Waar zit je dan? Haha klinkt wel gezellig daar... En als zelfs jij met Amsterdams accent gaat praten dan mag ik dat niet missen
En zijn jullie er? We hebben vandaag de wandelroute L1 gewandeld en halverwege het kasteel bezocht. Erg leuk.
Wij blijven dit jaar ook in NL (anders altijd zuid Frankrijk). We gaan 1 aug voor 2 weken met onze vouwwagen naar een camping in Drenthe. Maar man man...Ik hoop zo op droger weer!! Moet wel zeggen, dat wanneer straks de voorspellingen zijn dat het voornamelijk dan zal regenen, we waarschijnlijk zullen annuleren. Ja het kost dan vast geld, maar betalen doen we toch sowieso: OF thuis droog en warm binnen, OF in een koude natte vouwwagen..: dan liever thuis. Ik hoop nog heel erg op voornamelijk droge tijd maar ben er bang voor ...
Oh nee!! Toevallig vanmiddag aan zitten denken, wat nou als 1 van ons een paar dagen voor vertrek klachten zou krijgen. Heb er zo zin in! Hopelijk geen positieve test. Ik zal duimen.
Ik vind alle accenten fantastisch! Alleen zei er net 1 .... gliebaan ipv glijbaan....waar die vandaan kwam? Urk?
Hahaha volgens mij kon je daar weinig aan verpesten. Geen goede A's... de N in stoetenslagh achterwegen houden komt in de buurt. Maar heb je al een lekker ijssie besteld? ben nu blij dat ik thuis ben ivm familieomstandigheden anders had ik zeker overwogen een paar dagen wat te boeken.